Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Daha az ekmek ye."

Çeviri:Eat less bread.

4 yıl önce

13 Yorum


prensesfiyona

you eat less bread neden olmuyor acaba

3 yıl önce

direnpena

you eat less bread daha az ekmek yersin demek. Cümleye emir anlamı katmak için fiili yalnız kullanmak gerek örn: do,sleep,eat vs.

3 yıl önce

denizkurtu

Emir cümlesi olduğu için arkadaşım.

2 yıl önce

SalihRodop

Soru da emir var sizin yazdiginiz da "yersin" anlami var

2 yıl önce

ferdi48130

Sherek's wife :) Emir cümlelerinde ingilizcede fiil ile başlanır yani Eat ile başlarsan. Sen dahaaz ekmek ye! gibi bir anlam çıkar.

2 yıl önce

hayrettin.3

Lesser de kullanılır gibi geldi bana

4 yıl önce

EminTopcu

Less zaten daha az anlamina gelir. "Er" takısına ihtiyaç duymayan bir komperatif kelimedir. Dolayisiyla lesser diye bir şey yoktur.

2 yıl önce

Hasan_SALCIAV

Daha az, "more less" değil mi? Neden kabul etmiyor?

3 yıl önce

ferdi48130

More ile daha demek için uzun heceli sıfatlara ihtiyaç duyulur more expensive daha pahalı, tek heceli sıfatları daha yapmak için sonuna er gelir slow (er) daha yavaş, sonu y ile biten sıfatları daha yapmak için y düşer ier gelir easy= easier daha kolay. Birde düzensizler vardır good iyi better daha iyi, bad kötü worse daha kötü, far uzak further daha uzak, many çok more daha çok, little az (less) daha az, old eski elder daha eski .

2 yıl önce

denizkurtu

(Daha az) sadece (less) senin dedigin diğerlerinde oluyor

2 yıl önce

arf957392

Daha az, "too less" olması gerekmez mi

2 yıl önce

misterno90

you eat less bread neden kabul etmedi ?

1 yıl önce

Erdalay

eat bread less da olmalı bence..

1 yıl önce