"Daha az ekmek ye."

Çeviri:Eat less bread.

April 11, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

prensesfiyona

you eat less bread neden olmuyor acaba

January 9, 2015

direnpena

you eat less bread daha az ekmek yersin demek. Cümleye emir anlamı katmak için fiili yalnız kullanmak gerek örn: do,sleep,eat vs.

January 31, 2015

denizkurtu

Emir cümlesi olduğu için arkadaşım.

November 28, 2015

SalihRodop

Soru da emir var sizin yazdiginiz da "yersin" anlami var

November 1, 2015

ferdi48130

Sherek's wife :) Emir cümlelerinde ingilizcede fiil ile başlanır yani Eat ile başlarsan. Sen dahaaz ekmek ye! gibi bir anlam çıkar.

December 17, 2015

hayrettin.3

Lesser de kullanılır gibi geldi bana

June 4, 2014

EminTopcu

Less zaten daha az anlamina gelir. "Er" takısına ihtiyaç duymayan bir komperatif kelimedir. Dolayisiyla lesser diye bir şey yoktur.

January 21, 2016

Hasan_SALCIAV

Daha az, "more less" değil mi? Neden kabul etmiyor?

June 27, 2015

ferdi48130

More ile daha demek için uzun heceli sıfatlara ihtiyaç duyulur more expensive daha pahalı, tek heceli sıfatları daha yapmak için sonuna er gelir slow (er) daha yavaş, sonu y ile biten sıfatları daha yapmak için y düşer ier gelir easy= easier daha kolay. Birde düzensizler vardır good iyi better daha iyi, bad kötü worse daha kötü, far uzak further daha uzak, many çok more daha çok, little az (less) daha az, old eski elder daha eski .

December 17, 2015

denizkurtu

(Daha az) sadece (less) senin dedigin diğerlerinde oluyor

November 28, 2015

arf957392

Daha az, "too less" olması gerekmez mi

March 16, 2016

misterno90

you eat less bread neden kabul etmedi ?

April 15, 2017

Erdalay

eat bread less da olmalı bence..

April 23, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.