"I did not use to drink milk when I was little."

Çeviri:Ben küçükken süt içmezdim.

4 yıl önce

10 Yorum


hobim

use to 'yu kaldırsak , cümlenin anlamı küçükken süt içmedim mi olur ?

4 yıl önce

secretrecipe

Evet, öyle olur :)

4 yıl önce

hobim

Teşekkürler...

4 yıl önce

sosyopatkapital

''used to be'' kalıbı was,were'ün alternatifi midir? yapardım, ederdim vs.

3 yıl önce

busraknar

Little i nasil telaffuz ediyor hic anlamadim :/

2 yıl önce

Mustafatos743389

Used to neden olmuyor??

1 yıl önce

suna222732

use burada ne anlam katmakta

11 ay önce

sonterekeme

Küçüklüğümde süt içmezdim ama DUO bunu kabul etmezdi çokta fifi

1 ay önce

EmreKurtul

Ya birak allah aşkına use to alışık olmak süt içmeye alışık değildim olur. Soru yanlış

4 yıl önce

omercito

Yapardım, ederdim, yapmazdım, etmezdim, ... = USED TO + verb / (DIDN'T USE TO)

Alışkınım, alışkın değilim, ... = BE USED TO + verb+ing

Alıştım(Alışıyorum), alış(a)madım(Alışamıyorum), ... = GET USED TO + verb+ing

--

Süt içmeye alışık/alışkın değildim. = I was not used to drinking milk.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.