1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I did not use to drink milk …

"I did not use to drink milk when I was little."

Çeviri:Ben küçükken süt içmezdim.

April 11, 2014

9 Yorum


hobim

use to 'yu kaldırsak , cümlenin anlamı küçükken süt içmedim mi olur ?


secretrecipe

Evet, öyle olur :)


hobim

Teşekkürler...


suna222732

use burada ne anlam katmakta


Anl870711

Biraz önce öğrendiğime göre used to bir kalıpmış.Eskiden yapıp şimdi yapmadığımız alışkanlıklarımız için kullanılıyormuş.Sanırım benzer şekilde eskiden yapmayıp şimdi yaptığımız şeyler için de kullanılır.


Mustafatos743389

Used to neden olmuyor??


busraknar

Little i nasil telaffuz ediyor hic anlamadim :/


mertozkan3

Use kullanılması garip geldi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.