"I did not use to drink milk when I was little."

Çeviri:Ben küçükken süt içmezdim.

4 yıl önce

7 Yorum


hobim

use to 'yu kaldırsak , cümlenin anlamı küçükken süt içmedim mi olur ?

4 yıl önce

secretrecipe

Evet, öyle olur :)

4 yıl önce

hobim

Teşekkürler...

4 yıl önce

sosyopatkapital

''used to be'' kalıbı was,were'ün alternatifi midir? yapardım, ederdim vs.

3 yıl önce

busraknar

Little i nasil telaffuz ediyor hic anlamadim :/

2 yıl önce

Mustafatos743389

Used to neden olmuyor??

10 ay önce

suna222732

use burada ne anlam katmakta

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.