"I did not use to drink milk when I was little."

Çeviri:Ben küçükken süt içmezdim.

April 11, 2014

14 Yorum
Tartışma kilitli.


hobim

use to 'yu kaldırsak , cümlenin anlamı küçükken süt içmedim mi olur ?


secretrecipe

Evet, öyle olur :)


hobim

Teşekkürler...


Mustafatos743389

Used to neden olmuyor??


Glhan265347

Did kullandiginizda fiilin ilk halini kullanirsiniz, ondan.


suna222732

use burada ne anlam katmakta


AnilCeb

Biraz önce öğrendiğime göre used to bir kalıpmış.Eskiden yapıp şimdi yapmadığımız alışkanlıklarımız için kullanılıyormuş.Sanırım benzer şekilde eskiden yapmayıp şimdi yaptığımız şeyler için de kullanılır.


sosyopatkapital

''used to be'' kalıbı was,were'ün alternatifi midir? yapardım, ederdim vs.


busraknar

Little i nasil telaffuz ediyor hic anlamadim :/


mertozkan3

Use kullanılması garip geldi


Tarlafares1

Bu cumle ile used to kalibi arasindaki bagi fark ettiniz mi?


refikatakan

use to ne demek ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.