Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I did not use to drink milk when I was little."

Çeviri:Ben küçükken süt içmezdim.

0
4 yıl önce

7 Yorum


hobim

use to 'yu kaldırsak , cümlenin anlamı küçükken süt içmedim mi olur ?

5
Cevap ver4 yıl önce

secretrecipe

Evet, öyle olur :)

5
Cevap ver4 yıl önce

hobim

Teşekkürler...

2
Cevap ver4 yıl önce

sosyopatkapital

''used to be'' kalıbı was,were'ün alternatifi midir? yapardım, ederdim vs.

0
Cevap ver2 yıl önce

busraknar

Little i nasil telaffuz ediyor hic anlamadim :/

0
Cevap ver1 yıl önce

Mustafatos743389

Used to neden olmuyor??

0
Cevap ver6 ay önce

suna222732

use burada ne anlam katmakta

0
Cevap ver4 ay önce