1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir waschen uns die Hände mi…

"Wir waschen uns die Hände mit Seife."

Çeviri:Ellerimizi sabunla yıkıyoruz.

January 6, 2018

6 Yorum


enanasya

Evet bence de.
Ayrıca neden "unsere Hände" değil de "die Hände"?
19 aralık 2018


Berkay945

"sich waschen" bu şekilde kullanılan bir fiil. Ich wasche mir das Gesicht de denebilir örneğin.


Gluslu0

neden yıkarız kabul edilmedi


LaVarBall3

Biz ellerimizi sabunla yıkarız dedim yanlış yazdı


messer689857

Ellerimizi sabunla yıkarız


Doga968655

Biz sabunla ellerimizi yıkiyoruz ayni sey

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.