1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar kitapları okurlar."

"Onlar kitapları okurlar."

Çeviri:They read the books.

April 11, 2014

27 Yorum


Bestezgim

The neden zorunlu


faruksal

Arkadaşlar: 1.olarak; neden mi am, is, are kullanamayız burada? Çünkü fiilin olduğu cümlede am, is, are kullanılmaz, geniş zaman için. Bu örneğin geçmiş zaman için de geçerlidir fakat kafanızı karıştırmak istemedigimden diğer zaman kiplerindeki örnekleri vermek istemiyorum. 2.olarak; geniş zamanda fiillere -s ya da -es takısı sadece he, she ve it özne iken gelir. I, you, we, they öznelerimiz ise şayet, fiil herhangi bir ek almaz.


KbraKaragz13

Kitapları diyor ya hanii kitap derken book diyoruz , kitaplar derken books diyoruz kitapları derken de the books dememiz gerekiyor kitapları belirttiği için the geliyor


tahsin233435

Çünkü bir şeyi başlarken kullanılır


EfeCan267903

Neden "the" zorunlu yapmışlar anlamadım


elifgranger

Mesela şöyle; 'they read the books' oradaki the -yı/-yi anlamı veriyor.örnek: They drinks the soup = 'Onlar çorba-yı içerler, oluyor.


Bediha06

They drinks (the)their soup.


FirarKayra

Neden "the" zorunlu?


usufuanik

"kitaplar-ı" olduğu için


FatmaKESKI519615

The yazmadım diye yanlış dediya kafayı yicem


shirinoffa1605

"the" neden zorumlu olmuş? Öncelikle "books" olduğu zaman orada "s" olduğu için books"un karşısında "the" kullanılamaz !


esma985725

Oradaki books çoğul yapma için fakat neden the mecbur onu bende bilmiyorum


oski890440

Bir "the" çok şey değiştiriyor.


SahraTudor

The koymayı unutuyorum hep


Hasret73

Ben doğru y aptım yanlış diyor


AitiLeon

Bence "the" zorunlu olmaya bilir


Aynur247

Books olduğu için the kullanılmaz


Aynur247

Düzgün değil


Melisaleyn

İlk başta the yazdım Kabul syndrome ikincide the yazmadım time yanlış dedi the local digital yaa yazdıgimdada yanlis dedicated!!


HamzaYiler

Bana yanlış dedi doğrusuna baktım doğru yapmışım ama bana yanlış dedi


nev210952

Niye the yazmadım Allah belamı versin hshzzhhauJkKJjajsjdjdjdjueieiiudsusyysyayyauauayqwgayUjjajjajshzgzhzhs8rgeyuzzuyuausuzuddujrdhaajaiajbâjsjziszjzjsjeurg


FeleknasKlnc

Aynen yaz şaşırıyoruz


ZehranurAk478654

Ben çevirisine baktım the konmadan da oluyor neden the koymaya zorluyorsunuz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.