1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar kitapları okurlar."

"Onlar kitapları okurlar."

Çeviri:They read the books.

April 11, 2014

9 Yorum


faruksal

Arkadaşlar: 1.olarak; neden mi am, is, are kullanamayız burada? Çünkü fiilin olduğu cümlede am, is, are kullanılmaz, geniş zaman için. Bu örneğin geçmiş zaman için de geçerlidir fakat kafanızı karıştırmak istemedigimden diğer zaman kiplerindeki örnekleri vermek istemiyorum. 2.olarak; geniş zamanda fiillere -s ya da -es takısı sadece he, she ve it özne iken gelir. I, you, we, they öznelerimiz ise şayet, fiil herhangi bir ek almaz.


Bestezgim

The neden zorunlu


EfeCan267903

Neden "the" zorunlu yapmışlar anlamadım


FirarKayra

Neden "the" zorunlu?


usufuanik

"kitaplar-ı" olduğu için


FatmaKESKI519615

The yazmadım diye yanlış dediya kafayı yicem


shirinoffa1605

"the" neden zorumlu olmuş? Öncelikle "books" olduğu zaman orada "s" olduğu için books"un karşısında "the" kullanılamaz !


esma985725

Oradaki books çoğul yapma için fakat neden the mecbur onu bende bilmiyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.