"Jede Mitarbeiterin ist uns wichtig."

Çeviri:Bizim için her çalışan önemli.

January 8, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Her çalışan bizim için önemlidir.


meltem52190im

"Her çalışan bizim için önemli " kabul edilmeli


meltem52190im

" Bizim için her çalışan önemlidir. " kabul edilmeli.


huseyinyil957037

Bence her calisan bize onemli olmali icin diye bir sey yok cumlede


humetin

Sie sind Arbeitgeber. =

Sie sind Freund. =

Sie sagen, dass jeder Mitarbeiter ihnen wichtig ist. =


humetin

Der Arbeitgeber sagt, dass Jede Mitarbeiterin ihn wichtig ist. =


humetin

Guten Morgen meine Freunde ! Ihr seid für uns sehr wichtig. =


humetin

"Her çalışan bize önemli" dersek, tam bir çeviri olur, ancak böyle demez, "bizim için" diyerek anlamsal bir çeviri yaparız. Kolay gelsin :)


[aktif olmayan kullanıcı]

    Daha iyi Almanca: "Für uns ist jede Mitarbeiterin wichtig."


Nuri838384

    Hangi kelime için anlamını veriyor burada

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.