1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "İş arkadaşı tabağı yıkıyor."

"İş arkadaşı tabağı yıkıyor."

Çeviri:Die Mitarbeiterin wäscht den Teller.

January 8, 2018

13 Yorum


humetin

Kennt man die Mitarbeiterin (oder den Mitarbeiter) ? Welche Mitarbeiterin ist sie? Die Mitarbeiterin, die ich gestern bei der Firma (x) gesehen habe, wäscht den Teller.


humetin

Kennt jemand die Mitarbeiterin, die den Teller wäscht ? - Tabağı yıkayan bir iş arkadaşı(nı) tanıyan var mı?


MutullahSu

Die Mitarbeiterin= çalışan, iş arkadaşı tekil kişi. Die Mitarbeiter= çalışanlar, çoğul kişi


baba400118

Kollegen olmaz mı


Ergeva

Der Mitarbeiter kabul edildi.


ElinMartinov

die geschirr spülen ...die wasche waschen


SteffiBookworm

Das Geschirr spülen ...


messer689857

Sein Mitarbeiter wäscht den Teller olamaz mı..


humetin

Sözcüğün anlamı İŞÇİ .. Onun işçisi tabağı yıkıyor... olur elbet.


Emin813

Niçin mitarbeterin oldu açıklayacak biri var mı


CevherKutl

Neye göre değişiyor hiç anlamıyorum


Ergeva

Der Mitarbeiter'in neresi yanlış?


Betl361835

Iş arkadaşı=Arbeitskollege

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.