1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir fare ve bir fil"

"Bir fare ve bir fil"

Çeviri:A mouse and an elephant

April 11, 2014

19 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

mso1903

Ilkinde a var ikincisin de neden a yerine an var. ?

July 30, 2014

Selcen_Ozturk

okunurken sesliyle başlayanlardan önce an, sessizle başlayanlardan önce a


Dilek738997

Cünkü a mouse M ile baslar eğer a e i ı o ü u ü ile baslasaydi an koyulur gördüğün gibi AN elephant


Zeynepjr.

Evet ya bende onu bi cozemedim


melek6968301

Diğer kelime a ile başladığı için


delikanlioglu

THE CAT AND THE DOG OLUYORDA BURDA NEDEN OLMUYO ÖLE ANLAMADIM PEK


ibrahimahi2

Çünkü hepsinden 1 adet diyor. The miktar belirtmez. "a" kelimesi bilirsin ki 1 adet olduğunu belirtir miktar olarak sayılabilen bir nesne ise.


kubramerteski

The miktar belirtmez diyorsun ama uygulama the'yi belirli one'yi belirsiz olarak nitelendirdi şimdi bana buna ne diyosun?


Numan630946

Arkadaslar the kelimesi belirli bir nesne icin kullanilir mesela kadin-the woman olarak cevrilir. Ama bir (herhangi bir ) kadin-A woman olarak cwvrilir


MeryemErva1

Ya su an ve a yi ornek gostererk ve acark bidaha anlatirmisnz bn anlamadm hala cildiricam


sevvalgoc

nesnenin adı sessiz harfle başlıyorsa "a" sesli harfle başlıyorsa "an "yazılır

ÖRNEK: animal kelimesi "a" sesli harfiyle başladığı için başına"an " gelir

<pre>turtle kelimesin "t" sessiz harfiyle başladığı için başına "a " gelir </pre>

Dilek738997

Mouse m ile başlar eğer a e i ı o ü u ö ile baslasaydi ozaman an kullanirdin yani mesela AN elephant neden? Çünkü elephant e ile baslar. Anladın mı?


Keremkanadli

and yazmaui unuttum elephant in basina an getirmelisin dios ne alaka


Baykorku

Bilemedim ama can iksirim vardı zaaaa


ElifKaya11

A ve an mecburi mi ya


18TUWA18

one mouse and one elephant niye olmuyor


cRnSrL

Çünkü "one" sayılarda kullanılır. Herhangi bir şeyin tek oldugunu belirtmek için "A" ya da "AN" kullanılır


taylantoprak

a mouse and an elephant need olmuyor ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.