Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir fare ve bir fil"

Çeviri:A mouse and an elephant

4 yıl önce

18 Yorum


delikanlioglu

THE CAT AND THE DOG OLUYORDA BURDA NEDEN OLMUYO ÖLE ANLAMADIM PEK

4 yıl önce

ibrahimahi2

Çünkü hepsinden 1 adet diyor. The miktar belirtmez. "a" kelimesi bilirsin ki 1 adet olduğunu belirtir miktar olarak sayılabilen bir nesne ise.

4 yıl önce

kubramerteski

The miktar belirtmez diyorsun ama uygulama the'yi belirli one'yi belirsiz olarak nitelendirdi şimdi bana buna ne diyosun?

3 yıl önce

Numan630946

Arkadaslar the kelimesi belirli bir nesne icin kullanilir mesela kadin-the woman olarak cevrilir. Ama bir (herhangi bir ) kadin-A woman olarak cwvrilir

2 yıl önce

mso1903

Ilkinde a var ikincisin de neden a yerine an var. ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

okunurken sesliyle başlayanlardan önce an, sessizle başlayanlardan önce a

4 yıl önce

melek6968301

Diğer kelime a ile başladığı için

3 yıl önce

Zeynepjr.

Evet ya bende onu bi cozemedim

3 yıl önce

Dilek738997

Cünkü a mouse M ile baslar eğer a e i ı o ü u ü ile baslasaydi an koyulur gördüğün gibi AN elephant

3 yıl önce

18TUWA18

one mouse and one elephant niye olmuyor

3 yıl önce

taylantoprak

a mouse and an elephant need olmuyor ?

3 yıl önce

MeryemErva1

Ya su an ve a yi ornek gostererk ve acark bidaha anlatirmisnz bn anlamadm hala cildiricam

3 yıl önce

sevvalgoc

nesnenin adı sessiz harfle başlıyorsa "a" sesli harfle başlıyorsa "an "yazılır

ÖRNEK: animal kelimesi "a" sesli harfiyle başladığı için başına"an " gelir

<pre>turtle kelimesin "t" sessiz harfiyle başladığı için başına "a " gelir </pre>
3 yıl önce

Dilek738997

Mouse m ile başlar eğer a e i ı o ü u ö ile baslasaydi ozaman an kullanirdin yani mesela AN elephant neden? Çünkü elephant e ile baslar. Anladın mı?

3 yıl önce

Dilek738997

Sesli harf yani

3 yıl önce

Keremkanadli

and yazmaui unuttum elephant in basina an getirmelisin dios ne alaka

3 yıl önce

Baykorku

Bilemedim ama can iksirim vardı zaaaa

3 yıl önce

ElifKaya11

A ve an mecburi mi ya

3 yıl önce