1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir fare ve bir fil"

"Bir fare ve bir fil"

Çeviri:A mouse and an elephant

April 11, 2014

15 Yorum


mso1903

Ilkinde a var ikincisin de neden a yerine an var. ?


Selcen_Ozturk

okunurken sesliyle başlayanlardan önce an, sessizle başlayanlardan önce a


Dilek738997

Cünkü a mouse M ile baslar eğer a e i ı o ü u ü ile baslasaydi an koyulur gördüğün gibi AN elephant


Sabri780291

Cunku sesli harf ile baslayinca an oluyor


delikanlioglu

THE CAT AND THE DOG OLUYORDA BURDA NEDEN OLMUYO ÖLE ANLAMADIM PEK


ibrahimahi2

Çünkü hepsinden 1 adet diyor. The miktar belirtmez. "a" kelimesi bilirsin ki 1 adet olduğunu belirtir miktar olarak sayılabilen bir nesne ise.


kubramerteski

The miktar belirtmez diyorsun ama uygulama the'yi belirli one'yi belirsiz olarak nitelendirdi şimdi bana buna ne diyosun?


Numan630946

Arkadaslar the kelimesi belirli bir nesne icin kullanilir mesela kadin-the woman olarak cevrilir. Ama bir (herhangi bir ) kadin-A woman olarak cwvrilir


taylantoprak

a mouse and an elephant need olmuyor ?


evininalk

Ya ben doğru yaptığıma rağmen yanlış diyor


EnolaFlow

neden tüm yorumlar 6 yıl önce


FrostMarin

Neden a mouse? Neden bir fare? Neden?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.