1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben ona bir gazete okuyorum."

"Ben ona bir gazete okuyorum."

Çeviri:Ich lese ihm eine Zeitung vor.

January 8, 2018

6 Yorum


SunaKaplan

Cümlenin sonundaki vor niçin kullanıldı.


SteffiBookworm

Çünkü "vorlesen" bir ayrılabilen fiildir.

comment/25148305


meltem52190im

Teşekkürler


Yusuf12613

bayan Steffi, öncelikle yardımlarınız icin tesekkur ederim. cep telefonumdan duolingo calisiyorum. Burada sorduğumuz sorularin cevabını bir daha gormem mumkun olmuyor. dolayisi ile sordugum sorunun bana bir faydasi olmuyor. sorduğum sorunun cevabını nasıl görebilirim.

frau Steffi, Erstmal bedanke ich mich von Ihnen. ich lerne Duolingo mit meinem Handy. ich stelle etwas frage hier. ich stelle von Ihnen etwas Fragen hier. Aber ich kann diesen Fragen die Antworte nicht nehmen. weil, ich diesen Fragen noch ein ❤❤❤ nicht zurück sehe. wie kann ich die Antworten meinen Fragen sehen?

ich weiß nicht ob richtige schreibe. Aber ich habe eigentlich einfach spontan anprobiert. Für alles Ihnen dankeschön.

Mit freundlichen Grüße

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.