Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim erkek arkadaşım hiç bira içmemiş."

Çeviri:My boyfriend has never drunk beer.

4 yıl önce

16 Yorum


cronychucky

Was ile de kullanilabilirmi bu cumle acaba

4 yıl önce

omercito
omercito

"was" ile şu şekilde kullanabilirsiniz:

My boyfriend was never drunk. - Erkek arkadaşım hiç(bir zaman) sarhoş [bir insan] değildi(olmadı).

Onun dışında, cümledeki fiil zaten "to drink" olduğu için, tekrar "to be" fiiline (was) ihtiyacınız yok.

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Güzel bir açıklama

2 yıl önce

menekshe

Bu cumle boyle cevirebilir miyiz... My boyfriend hasnt drunk any beer ( yani, mesela, o yemekte/ partide sarap icti, bira icmedi)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

HakanSahin4

Cumledeki "hic" kelimesini ne anlamda kullanacaginiza bagli olarak sizin yazdiginiz sekilde de kullanilabilir.

3 yıl önce

receptoklu

mişli geçmiş zaman kullanıyor isek .. had+v3 değil midir ? haksiz miyim my boyfriend had never drunk beer ... neden yanlış olsun ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

icmemisti oluyor o

4 yıl önce

receptoklu

soru erkek arkadaşım hiç bira içmedi diye sorulsa . keşke .

4 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

cidden içmemiş yazıyor neden böyle oldu

2 yıl önce

sonrero

Başka içecek kalmadı gibi ya bira ya şarap...

2 yıl önce

KorhanAcar

Yani her yere the koyarsınız. Burada niye yok ? :) the beer mesala ? :)

3 yıl önce

snooppyy
snooppyy

Başına the gelince genel değil belli bir şey nitelenmiş oluyor. Yani burada the gelseydi, "bira" değil "birayı" demek olurdu.

1 yıl önce

Tamara990009

-miş ya da -di olduğu nasıl anlaşılır

2 yıl önce

Burak516787

İçmesin daha iyi

1 yıl önce

mssoylu

sona before koyunca neden olmuyor ?

4 yıl önce