"Benim erkek arkadaşım hiç bira içmemiş."

Çeviri:My boyfriend has never drunk beer.

April 11, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

sonrero

Başka içecek kalmadı gibi ya bira ya şarap...

September 12, 2016

MajorHealing

sana zemzem verelim müsloş

June 10, 2017

farukozturk57

terbiyeni takın görgüsüz herif. Sana burda birşey mi dendide hemen saldırıyorsun müslümanlığa.

January 8, 2018

cronychucky

Was ile de kullanilabilirmi bu cumle acaba

April 11, 2014

omercito
Mod

"was" ile şu şekilde kullanabilirsiniz:

My boyfriend was never drunk. - Erkek arkadaşım hiç(bir zaman) sarhoş [bir insan] değildi(olmadı).

Onun dışında, cümledeki fiil zaten "to drink" olduğu için, tekrar "to be" fiiline (was) ihtiyacınız yok.

April 12, 2014

emredeniz07

Güzel bir açıklama

March 28, 2016

menekshe

Bu cumle boyle cevirebilir miyiz... My boyfriend hasnt drunk any beer ( yani, mesela, o yemekte/ partide sarap icti, bira icmedi)

September 11, 2014

Selcen_Ozturk

evet

October 7, 2014

HakanSahin4

Cumledeki "hic" kelimesini ne anlamda kullanacaginiza bagli olarak sizin yazdiginiz sekilde de kullanilabilir.

December 30, 2014

receptoklu

mişli geçmiş zaman kullanıyor isek .. had+v3 değil midir ? haksiz miyim my boyfriend had never drunk beer ... neden yanlış olsun ?

October 7, 2014

Selcen_Ozturk

icmemisti oluyor o

October 7, 2014

receptoklu

soru erkek arkadaşım hiç bira içmedi diye sorulsa . keşke .

October 7, 2014

Rftyklmz

cidden içmemiş yazıyor neden böyle oldu

September 6, 2016

Burak516787

İçmesin daha iyi

July 11, 2017

KorhanAcar

Yani her yere the koyarsınız. Burada niye yok ? :) the beer mesala ? :)

January 27, 2015

snooppyy

Başına the gelince genel değil belli bir şey nitelenmiş oluyor. Yani burada the gelseydi, "bira" değil "birayı" demek olurdu.

January 16, 2017

Tamara990009

-miş ya da -di olduğu nasıl anlaşılır

April 11, 2016

Lingosia

My boyfriend has never drunk a beer neden yanlış beer sayılabilen tekil degil mi a an ya da the kullanmamız gerekmiyor mu bir bira iki bira

February 19, 2019

brahim398198

Burada boyfreind'i erkek arkadaş diye kabul etmiş. Başka bir örnekte sevgili yaznadık diye kabul etmemişti.

April 4, 2019

mssoylu

sona before koyunca neden olmuyor ?

June 23, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.