1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim erkek arkadaşım hiç bi…

"Benim erkek arkadaşım hiç bira içmemiş."

Çeviri:My boyfriend has never drunk beer.

April 11, 2014

20 Yorum


Burak516787

İçmesin daha iyi


menekshe

Bu cumle boyle cevirebilir miyiz... My boyfriend hasnt drunk any beer ( yani, mesela, o yemekte/ partide sarap icti, bira icmedi)


HakanSahin4

Cumledeki "hic" kelimesini ne anlamda kullanacaginiza bagli olarak sizin yazdiginiz sekilde de kullanilabilir.


receptoklu

mişli geçmiş zaman kullanıyor isek .. had+v3 değil midir ? haksiz miyim my boyfriend had never drunk beer ... neden yanlış olsun ?


receptoklu

soru erkek arkadaşım hiç bira içmedi diye sorulsa . keşke .


Rftyklmz

cidden içmemiş yazıyor neden böyle oldu


cronychucky

Was ile de kullanilabilirmi bu cumle acaba


omercito

"was" ile şu şekilde kullanabilirsiniz:

My boyfriend was never drunk. - Erkek arkadaşım hiç(bir zaman) sarhoş [bir insan] değildi(olmadı).

Onun dışında, cümledeki fiil zaten "to drink" olduğu için, tekrar "to be" fiiline (was) ihtiyacınız yok.


emredeniz07

Güzel bir açıklama


KorhanAcar

Yani her yere the koyarsınız. Burada niye yok ? :) the beer mesala ? :)


snooppyy

Başına the gelince genel değil belli bir şey nitelenmiş oluyor. Yani burada the gelseydi, "bira" değil "birayı" demek olurdu.


Anzorey

....birayı içmemiş. Olur galiba .


Tamara990009

-miş ya da -di olduğu nasıl anlaşılır


Lingosia

My boyfriend has never drunk a beer neden yanlış beer sayılabilen tekil degil mi a an ya da the kullanmamız gerekmiyor mu bir bira iki bira


brahim398198

Burada boyfreind'i erkek arkadaş diye kabul etmiş. Başka bir örnekte sevgili yaznadık diye kabul etmemişti.


Mehriban685654

Duolingoda bizimle dalga geçiyor galiba. Küfür edicem de, ne yazikki çocuklarda var burda o yüzden etmiyorum


mssoylu

sona before koyunca neden olmuyor ?


repairmanofsouls

my boyfriend never drank beer diyebilir miyiz ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.