Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Το στάδιο"

Μετάφραση:The stage

πριν από 7 μήνες

2 σχόλια


Trisev1

Stage δεν σημαίνει σκηνή;και το στάδιο ειναι stadium αν δεν κάνω λαθος..

πριν από 7 μήνες

JacobPast177
JacobPast177

Και σε 'μένα αρχικά φάνηκε παράξενο, αλλά μας την έφεραν :-)
Δες εδώ στο wordreference.com:

stage n (step in a process) - στάδιο ουσ ουδ
There are twenty separate stages in this process. - Αυτή η διαδικασία έχει είκοσι ξεχωριστά στάδια.

Για να πω τη γνώμη μου... αυτές οι ασκήσεις χωρίς πλήρη πρόταση, χωρίς ρήμα δεν είναι και πολύ χρήσιμες.

πριν από 7 μήνες