1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Aici nu este posibil să cult…

"Aici nu este posibil să cultivi."

Traducere:Here it is not possible to farm.

April 12, 2014

9 comentarii


alexandradulescu

Nu pot spune "impossible" decat "it's not possible" ?


fantomitzah

Am adăugat și varianta asta, mersi!


TeoMadalina

De ce trebuie obligatoriu "it"? Nu se traduce la fel si fara "it"?


BenYoung84

Verbul (is) are nevoie de un subject (it).


extervision

de asemenea in dictionar apar traducerile pentru a cultiva; to cultivate si to grow, dar nu sunt acceptate deocamdata.


fantomitzah

Acum sunt acceptate și ”cultivate” și ”grow”.


octaviamaria10

Este greșit dacă îl punem pe ”here” la sfârșit?


Lorel110130

Interesanta fraza, ar trebui mai multe de acest gen....


RalucaCris2

"It is not possible to farm here." "It is impossible to farm here." Înseamnă același lucru.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.