1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O üç yılda üç kitap yazdı."

"O üç yılda üç kitap yazdı."

Çeviri:Er schrieb drei Bücher in drei Jahren.

January 10, 2018

5 Yorum


humetin

In drei Jahren schrieb er drei Bücher.


AliTaskoparan

"Er schrieb drei Bücher in drei Jahren."

cümlesi ile

"Er hat drei Bücher in drei Jahren geschrieben."

cümlesi arasında anlamca ne fark vardır?


SteffiBookworm

"...Almanca'da Präterium, Perfekt ile aynı zaman diliminden söz edilirken kullanılır ve aralarındaki fark ise kullanım yerleridir. Perfekt, günlük konuşma dilinde kullanılırken Präteritum daha çok yazı dilinde kullanılmaktadır. Gazeteler, dergiler, kitaplar, haberler,... bu zaman dilimiyle karşılaşabileceğimiz kanallardır. ..."
https://www.colanguage.com/tr/almanca-präteritum-geçmiş-zaman


humetin

Yanıtlar yeniden eskiye doğru sıralansa, daha iyi olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.