1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun bize mektubu vermesi ön…

"Onun bize mektubu vermesi önemlidir."

Çeviri:It is important that he gives us the letter.

April 12, 2014

16 Yorum


azizkaya

It is important that he gives the letter to us niye olmuyor


nferol

"s.o. give s.o. something" kalıbı


bengder

her zaman that kullanılır mı?


IlkerGener

Konuşma dilinde daha yaygındır


lynxtale

Şu it hala tuhaf geliyor bana. Robot mu getirip veriyor mektubu? Kedi kuş falan mektup verecek/yazabilecek mi?


smanovic

"he gives us the letter" yazdigina gore o veriyor


deleter20

It is important to give us the letter. kabul edilmesi gerek. that her zaman kullanılmaz.


HulyaCakka

to yuda kullanma onun yerine he veya she yi yazacaksin


Kadircan504922

Ne tuhaf ve uzUn bir cümle


Ciilbiy

Berbat aynısını yazıyorum virgül yok diye yanlış yazıyo ya


ElifYarenB1

Bir tek the koymafım ya


TheTheThe...

"He gives us the letter is important" neden yanlış


Serhat354666

Sanırım cümlenin başında 'that' kullanmalısın>that he gives...


KaderTokat

Yazim hatam yok hata yok kabul etmedi


KARABAKH2020

That nasıl ve nerde kullanılıyor?Neden burda kullanılsın ki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.