Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun bize mektubu vermesi önemlidir."

Çeviri:It is important that he gives us the letter.

4 yıl önce

9 Yorum


bengder
bengder

her zaman that kullanılır mı?

4 yıl önce

azizkaya

It is important that he gives the letter to us niye olmuyor

4 yıl önce

nferol

"s.o. give s.o. something" kalıbı

3 yıl önce

aslik2005

ayynen kank

3 yıl önce

deleter20

It is important to give us the letter. kabul edilmesi gerek. that her zaman kullanılmaz.

3 yıl önce

HulyaCakka

s i unutmussun diye kabul etmemis. benim de gives te s yok

1 yıl önce

HulyaCakka

to yuda kullanma onun yerine he veya she yi yazacaksin

1 yıl önce

HulyaCakka

dogru yapmisim nicin kabul etmediniz bir hayvan mi mektubu verecek i dogru cevap yeterli olmaliydi

2 yıl önce

lynxtale

Şu it hala tuhaf geliyor bana. Robot mu getirip veriyor mektubu? Kedi kuş falan mektup verecek/yazabilecek mi?

1 yıl önce