1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun bize mektubu vermesi ön…

"Onun bize mektubu vermesi önemlidir."

Çeviri:It is important that he gives us the letter.

April 12, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

lynxtale

Şu it hala tuhaf geliyor bana. Robot mu getirip veriyor mektubu? Kedi kuş falan mektup verecek/yazabilecek mi?

July 28, 2017

bengder

her zaman that kullanılır mı?

April 12, 2014

azizkaya

It is important that he gives the letter to us niye olmuyor

June 7, 2014

nferol

"s.o. give s.o. something" kalıbı

October 31, 2014

deleter20

It is important to give us the letter. kabul edilmesi gerek. that her zaman kullanılmaz.

July 12, 2015

HulyaCakka

to yuda kullanma onun yerine he veya she yi yazacaksin

September 8, 2016

HulyaCakka

s i unutmussun diye kabul etmemis. benim de gives te s yok

September 8, 2016

HulyaCakka

dogru yapmisim nicin kabul etmediniz bir hayvan mi mektubu verecek i dogru cevap yeterli olmaliydi

August 18, 2016

aslik2005

ayynen kank

January 8, 2015

necatidoan2

it gives us the letter is important ın neresi yanlış :)

June 11, 2019

Murat293603

Arkadaslar it cansiz varliklar icin kulanilmiyormu bilgilendirirseniz memnun olurum

September 17, 2019

Kadircan504922

Ne tuhaf ve uzUn bir cümle

September 20, 2019

Ciilbiy

Berbat aynısını yazıyorum virgül yok diye yanlış yazıyo ya

September 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.