A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We did not want to leave."

Fordítás:Nem akartunk távozni.

4 éve

18 hozzászólás


szanyizoltan

azt a segítséget ajánlja,hogy "mennie". Azt,hogy 'menni',nem fogadja el. Tehet egy szívességet a bagoly...

4 éve

aptg.gabi

Igen, mondjuk sokszor tehet, de én akna munkával jelentgetem a hibáit és akkor lekerül a trónról!!! :D

4 éve

Fricc85

mi nem akartuk elhagyni?

2 éve

malackutya

Ez nem jo, mert akkor az is ott lenne, h: it. Szo szerinti foditasban nem akartuk elhagyni ezt.

3 hónapja

Leving

eltávozni?

4 éve

Csaba666

to live or to leave... :-)

4 éve

myplay5656

Mi nem akartuk hagyni - ez miért nem jó ?

3 éve

kockamacska

mert angolul ki kell tenni a tárgyat: we didn't want to leave him/her/it

2 éve

Dartfather

mi nem szeretnénk elmenni? miért nem jó?????????????????

2 éve

kockamacska

mert múltidejű a mondat

2 éve

Dartfather

( Csendesen megjegyzem, hogy ez múlt időben van! )

2 éve

Tamas51

(Én meg azt jegyzem meg csendesen, hogy csak szerinted múlt idejű a mondatod.)

2 éve

szantoistvan88

Dartfather,már hogy lenne a mondatod : "mi nem szeretnénk elmenni? " múlt idő??? Ezt tényleg csak csendesen jegyezgesd mert nagy hülyeség.

1 éve

Dartfather

Csendesen megjegyzem anyád!

1 éve

szantoistvan88

Logikus válasz egy logikus embertől, a kultúra kicsapódott :)

1 éve

Axlai

Elnézést hogy közbe szólok, de ha múlt időbe lenne, akkor ez lenne a mondatod: "Mi nem szerettünk volna elmenni" De akkor inkább én azt mondanám hogy "Mi nem akartunk elmenni", mert jobban hangzik :D

1 éve

Molnar1953

Mi nem akartunk kimenni. Az nem jó?

1 éve

Sztankay54

Szövegkörnyezet nélkül nem lehet tudni,hogy a fordításnál a kimenni vagy az elmenni a megfelelő SZERINTE.

1 éve