Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Proszę nie!"

Tłumaczenie:Please no!

0
4 lata temu

6 komentarzy


DeraIes

Wlasciwie to brakuje przecinka, powinno byc "Please, no"

6
Odpowiedz4 lata temu

SoWa007

Dlaczego nie "not"

3
Odpowiedz4 lata temu

danielmaks8

Może być please,not! i please,no!

1
Odpowiedz3 lata temu

MateuszSro

Czy nie pominno byc " please don't " ?

2
Odpowiedz4 lata temu

anetaanetaminio1

nie to drugie please no

0
Odpowiedz4 lata temu

klementyna5

zaznaczyłam przeskoczyło mi na c a zaznaczyłam b

0
Odpowiedz3 lata temu