"I sing."

Fordítás:Énekelek.

April 12, 2014

12 hozzászólás


Bauer01

I seen = láttam I sing= énekelek Teljesen egyforma a hangzása Ezért kellene egy normál mondatos szövegkörnyezetbe tenni, hogy értelme legyen!! Szerintem

December 29, 2014

LevelesMar

Ott a lassítás...

February 26, 2018

Mamemimomu73

Még lassítva is folyton úgy hallom: I see.

April 12, 2014

der_csoppy

mert nincs g a végén kiejtésben, csak egy olyan hang, mint ami pl. a magyar munka szó n-je. próbáld ki, hogy „rendes” n-nel mondod azt, hogy munka, meg hogy rendesen kimondod, hogy munka. na, ez az utóbbi n-szerű hang van (szinte) az összes -ng végződésű szóban angolul.

December 29, 2015

Mamemimomu73

Igen, ezt értem, ismerem is ezt a hangot (a fonetikus írásmódja egy n, amelynek a hátsó szára lefelé meg van nyújtva és g szerűen felkunkorodik), de itt szerintem hibás lehetett a hang (ha azóta nem javították ki), mert nyomát sem hallottam még a "halvány" n-nek sem. Legalábbis amennyire az általam írtak alapján valószínűsíteni tudom. Ugyanis ez már elég régen volt, nem igazán emlékszem, és amíg újra szembe nem jön ez a feladat velem, nem tudom ismét meghallgatni.

December 29, 2015

der_csoppy

értem. én most hallom a ŋ-t. és a kommentek tetején (legalábbis a desktop verzióban) meg tudod hallgatni elvileg.

December 29, 2015

Mamemimomu73

Aha, tényleg. Meghallgattam, és most hallom is az ŋ-t. Lehet, hogy azóta kijavították. Köszi! :)

December 29, 2015

RbertSimon1

Én is, bár gyorsnal hapci t hallok...

April 15, 2014

bela0830

Dalolok (06.21.2016

May 21, 2016

SarlayKata

Én is bepróbálkoztam a dalolok-kal, nem fogadta el, pedig hát...

June 12, 2017

Katinka0913

Ez a program bolond. Azt írtam "I sing". Erre azt írja hogy nem a megfelelő szót használtam. Mi van?????

October 29, 2017

Harga

Mi volt a feladatod? Nekem le kellett fordítani magyarra.

July 27, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.