A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I sing."

Fordítás:Énekelek.

4 éve

16 hozzászólás


Bauer01

I seen = láttam I sing= énekelek Teljesen egyforma a hangzása Ezért kellene egy normál mondatos szövegkörnyezetbe tenni, hogy értelme legyen!! Szerintem

3 éve

LevelesMar

Ott a lassítás...

7 hónapja

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Még lassítva is folyton úgy hallom: I see.

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

mert nincs g a végén kiejtésben, csak egy olyan hang, mint ami pl. a magyar munka szó n-je. próbáld ki, hogy „rendes” n-nel mondod azt, hogy munka, meg hogy rendesen kimondod, hogy munka. na, ez az utóbbi n-szerű hang van (szinte) az összes -ng végződésű szóban angolul.

2 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Igen, ezt értem, ismerem is ezt a hangot (a fonetikus írásmódja egy n, amelynek a hátsó szára lefelé meg van nyújtva és g szerűen felkunkorodik), de itt szerintem hibás lehetett a hang (ha azóta nem javították ki), mert nyomát sem hallottam még a "halvány" n-nek sem. Legalábbis amennyire az általam írtak alapján valószínűsíteni tudom. Ugyanis ez már elég régen volt, nem igazán emlékszem, és amíg újra szembe nem jön ez a feladat velem, nem tudom ismét meghallgatni.

2 éve

der_csoppy
der_csoppy

értem. én most hallom a ŋ-t. és a kommentek tetején (legalábbis a desktop verzióban) meg tudod hallgatni elvileg.

2 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Aha, tényleg. Meghallgattam, és most hallom is az ŋ-t. Lehet, hogy azóta kijavították. Köszi! :)

2 éve

fectroll
fectroll

Igaz.

3 éve

Kenermester1

te beépített ember vagy?

3 éve

fectroll
fectroll

Nem, én kiidegelt vagyok. :D

3 éve

LevelesMar

Hahaha

7 hónapja

RbertSimon1

Én is, bár gyorsnal hapci t hallok...

4 éve

bela0830

Dalolok (06.21.2016

2 éve

SarlayKata

Én is bepróbálkoztam a dalolok-kal, nem fogadta el, pedig hát...

1 éve

Katinka0913

Ez a program bolond. Azt írtam "I sing". Erre azt írja hogy nem a megfelelő szót használtam. Mi van?????

11 hónapja

Harga
Harga

Mi volt a feladatod? Nekem le kellett fordítani magyarra.

2 hónapja