"Youarewomen."

Tłumaczenie:Jesteście kobietami.

4 lata temu

5 komentarzy


KarinaMani2

Mówie woman a to mi mówi że źle

1 rok temu

Wiktoria170034

Źle odmieniają ( liczba mnoga a pojedyncza to różnica )

9 miesięcy temu

tomasz.gutkowski

Nie powinno być Jesteś kobietą?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, i to z dwóch powodów. Po pierwsze women to liczba mnoga od woman. Po drugie, gdyby chodziło o jedną kobietę byłoby You are a woman. A "you" może oczywiście znaczyć "ty" lub "wy".

4 lata temu

emka919339

Zgadzam sie

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.