"I consider it an animal."

Çeviri:Ben onu bir hayvan sayarım.

4 yıl önce

30 Yorum


Ismailtanr

Yani bazi tercumeleri tutturmak sansa kalmis

4 yıl önce

agaagaagaagaaga

Tebrikler :) katılıyorum

3 yıl önce

alialper

ben onu bir hayvan olarak değerlendiririm olma mı

*

4 yıl önce

42Hasanust

Recep İvedik :D

3 yıl önce

_uzayli_

"Ben onu bir hayvan düşünürüm" yazdım kabul etmedi neden?

1 yıl önce

muh.adam

düşünmek halbuki anlamlar arasında var

1 yıl önce

GokhanOnce

"İts"onu demekse "it" onu nasil oluyor.

4 yıl önce

hobim

its,her ve his gibi onun demek.Ya da his,hers,its = onunki demek it ise o,onu,ona gibi anlamlar alıyor.

4 yıl önce

MevltBozku

Bu dogru bir cok yerde onu derken he she de yanliz kullaniliyor

3 yıl önce

as08
as08

i consider it, burayı ayrıca düşünün. ben onu düşünürüm, varsayarım vb... "an animal" ise cümlenin nesnesi. yani demek istediğim consider cümlesi nesneyi etkileyen bir fiil. örnekle açıklayım, ben uyurum deriz ama ben onu uyurum diyemeyiz. uyumak özneyi etkiler bir nesneyi değil. i sleep basitçe... ben saklarım da deriz ama aslı bir şeyi saklamaktır. yani ben onu saklarım. i save it kısaca... yani sanırım sebebi bu :)

4 yıl önce

Shshshshsh1

Consider something kalibina gore sahiplik eki konmaz

3 yıl önce

xdurmazx

Onun bir hayvan oldugunu farzederim neden olmuyor

3 yıl önce

Taylan90828
Taylan90828

Onun bir hayvan olduğunu dikkate alırım

1 yıl önce

Ebruahin14
1 yıl önce

muh.adam

evet çok doğru bir tespit :) :)

1 yıl önce

Zehra545051

acıdı

1 yıl önce

gkalpfer

Canın gitti yani :)

1 yıl önce

yhanifi1980

Ben onu bir hayvan varsayarım. Olmali bence.

1 yıl önce

FurkanVata1

"bir hayvan sayarım" olmaz mı?

4 yıl önce

bacio_
bacio_

'it' yerine 'its' gelmesi gerekmez mi? gerekmiyorsa neden 'it' kullanılmış?

4 yıl önce

ersinturac

nesne zamiri olarak kullanılmış me,you,us,it (beni/bana,seni/sana,bizi/bize,onu/ona)

2 yıl önce

yfirat

olarak yerine gibi yi kabul etmedi

4 yıl önce

bacio_
bacio_

gibi icin like ya da as kullanılmalı. ama consider fiiliyle gerek yok kullanmaya çünkü consider:bir seyi -miş gibi varsaymak anlamında, yani gibi anlamın içinde zaten mevcut.

4 yıl önce

ufukgenctu

As08 arkadasin aciklamasi ile daha iyi anladim, i consider it, an animal.

3 yıl önce

metinsahin1

Saymak ve kabul etmek aynı anlamdadir neden yanlış olsun ki

3 yıl önce

endrelvrdi

'' i consider it as an animal '' olması gerekmez mi ?

3 yıl önce

sonmez35

Ben onu bir hayvan farzederim olmazmiydi ???

3 yıl önce

mihribankurt

yaa yanlış söylüyolar

2 yıl önce

MrKaan87

''I consider it as an animal'' daha doğru olmaz mı?

2 yıl önce

ofcoskun

türkçede kabul etmekle saymak arasında bir fark olduğunu düşünmüyorum

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.