1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I consider it an animal."

"I consider it an animal."

Çeviri:Ben onu bir hayvan sayarım.

April 12, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

Ismailtanr

Yani bazi tercumeleri tutturmak sansa kalmis

July 1, 2014

agaagaagaagaaga

Tebrikler :) katılıyorum

March 3, 2015

alialper

ben onu bir hayvan olarak değerlendiririm olma mı

*

April 23, 2014

42Hasanust

Recep İvedik :D

November 10, 2015

_uzayli_

"Ben onu bir hayvan düşünürüm" yazdım kabul etmedi neden?

July 8, 2017

muh.adam

düşünmek halbuki anlamlar arasında var

September 19, 2017

xdurmazx

Onun bir hayvan oldugunu farzederim neden olmuyor

February 28, 2015

M.Aydan

Ben onu bir hayvan hayal ediyorum. Ola bilirmi?

April 24, 2019

M.Aydan

Bence olur

April 24, 2019

FurkanVata1

"bir hayvan sayarım" olmaz mı?

April 12, 2014

GokhanOnce

"İts"onu demekse "it" onu nasil oluyor.

April 13, 2014

hobim

its,her ve his gibi onun demek.Ya da his,hers,its = onunki demek it ise o,onu,ona gibi anlamlar alıyor.

September 29, 2014

as08

i consider it, burayı ayrıca düşünün. ben onu düşünürüm, varsayarım vb... "an animal" ise cümlenin nesnesi. yani demek istediğim consider cümlesi nesneyi etkileyen bir fiil. örnekle açıklayım, ben uyurum deriz ama ben onu uyurum diyemeyiz. uyumak özneyi etkiler bir nesneyi değil. i sleep basitçe... ben saklarım da deriz ama aslı bir şeyi saklamaktır. yani ben onu saklarım. i save it kısaca... yani sanırım sebebi bu :)

October 18, 2014

MrKaan87

''I consider it as an animal'' daha doğru olmaz mı?

June 27, 2016

ofcoskun

türkçede kabul etmekle saymak arasında bir fark olduğunu düşünmüyorum

January 22, 2017

Taylan90828

Onun bir hayvan olduğunu dikkate alırım

April 1, 2017

Ebruahin14
April 28, 2017

muh.adam

evet çok doğru bir tespit :) :)

September 19, 2017

Zehra545051

acıdı

September 16, 2017

gkalpfer

Canın gitti yani :)

September 25, 2017

yhanifi1980

Ben onu bir hayvan varsayarım. Olmali bence.

October 12, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.