Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I consider it an animal."

Çeviri:Ben onu bir hayvan sayarım.

4 yıl önce

16 Yorum


Ismailtanr

Yani bazi tercumeleri tutturmak sansa kalmis

4 yıl önce

agaagaagaagaaga

Tebrikler :) katılıyorum

3 yıl önce

alialper

ben onu bir hayvan olarak değerlendiririm olma mı

*

4 yıl önce

42Hasanust

Recep İvedik :D

2 yıl önce

_uzayli_

"Ben onu bir hayvan düşünürüm" yazdım kabul etmedi neden?

1 yıl önce

muh.adam

düşünmek halbuki anlamlar arasında var

1 yıl önce

GokhanOnce

"İts"onu demekse "it" onu nasil oluyor.

4 yıl önce

hobim

its,her ve his gibi onun demek.Ya da his,hers,its = onunki demek it ise o,onu,ona gibi anlamlar alıyor.

3 yıl önce

as08
as08

i consider it, burayı ayrıca düşünün. ben onu düşünürüm, varsayarım vb... "an animal" ise cümlenin nesnesi. yani demek istediğim consider cümlesi nesneyi etkileyen bir fiil. örnekle açıklayım, ben uyurum deriz ama ben onu uyurum diyemeyiz. uyumak özneyi etkiler bir nesneyi değil. i sleep basitçe... ben saklarım da deriz ama aslı bir şeyi saklamaktır. yani ben onu saklarım. i save it kısaca... yani sanırım sebebi bu :)

3 yıl önce

xdurmazx

Onun bir hayvan oldugunu farzederim neden olmuyor

3 yıl önce

Taylan90828
Taylan90828

Onun bir hayvan olduğunu dikkate alırım

1 yıl önce

Ebruahin14
1 yıl önce

muh.adam

evet çok doğru bir tespit :) :)

1 yıl önce

Zehra545051

acıdı

1 yıl önce

gkalpfer

Canın gitti yani :)

11 ay önce

yhanifi1980

Ben onu bir hayvan varsayarım. Olmali bence.

11 ay önce