1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "There is no doubt."

"There is no doubt."

Fordítás:Nincs kétség.

April 12, 2014

17 hozzászólás


kogu4

pr.:"I do not have any doubts." Semmi kétségem sincs.


Mamemimomu73

Magyarul nem úgy mondjuk, hogy "semmi kétség"? Ezt a megoldást nem lehetne elfogadni?


Gy.B.

Mi a baj a "semmi kétség"-gel?


brutus01

Elfogadja a "semmi kétség" megoldást.


ray0917

Szerintem ebben az esetben csak a "nincs kétség" a megfelelő fordítás, az összes többi csak hasonlít az eredetihez. Ha másképpen fordítod annak van angol megfelelője ami nem az itt leírt angol szöveg.


ez1626

kétségtelen-t írtam , nem fogadta el


Tarnai

Azt "undoubted"-nek gondolom.


Harga

Elfogadta: "Kétségtelenül."


Bauer01

A kétségtelen JÓ fordítás jelezd Te is !!


Sirdougles

Ez nem kétséges is jó sztem. Nem fogadja el...


karak74

Nyilván logikailag igazad van, bár (szerintem) nyelvtanilag nincs. Valami van. illetve Valami valamilyen. Szerintem ez a két szerkezet teljesen más. A kétség főnév, a kétséges melléknév. Másrészt sok valamilyen szót az angol a -ful toldalékkal képez. Korábbi Duo-s leckékben is volt már: színes újság = colorful news(paper) (Pl. Ez egy színes újság. It is a colorful newspaper.) Tehát Ez nem kétséges. It is not doubtful.


IldikoPiber

Ott nincs kételkedés! Nem jó?


eminens2

A példamondatban nincs mutató szó (ott). A "there is" jelentése: van, illetve tagadásban: "there is no"=nincs. 2018.07.24.


Tibor687133

Ott van nem kétség ez szó szerinti, ebből nem jön le a nincs kétség mert az angol mondat helyet is meghatároz!


Harga

Tévedés. Nincs ott. there is - van ; there is no - nincs ; doubt - kétség ; De ezt eminens2 már hónapokkal ezelőtt elmagyarázta. Nézz utána.


Mickey719886

Az nem kétséges . Elfogadta .

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.