Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Thanks!"

Çeviri:Teşekkürler!

4 yıl önce

210 Yorum


zeynep524

arkadaşlar teşekkür yazdım kabul etmedi teşekkürlerle teşekkür aynı anlama geliyor (CEVAP VERİRMİSİNİZ)

1 yıl önce

Emirhan920783

Thank Teşekkür olabilir ama -s takısı aldığı için çoğul oluyor yani -ler -lar alıyor onun teşekkür-ler

1 yıl önce

leyla343104

dogru ya

1 yıl önce

ahmetvspey

s takısı var

1 yıl önce

HAYATSARSI3

tesekkur ile tesekkurlerle sozleri ayni anlama gelmiyo

1 yıl önce

Seher693468

Thanks kelimesindeki "s" harfi çoğul oldugu ocin kabul etmemis olabilir

1 yıl önce

muhammetba376784

Doğrudur bencede

9 ay önce

Serra323759

Arkadaş manyakmısın aynıysa eş anlamlımı hayır biraz aklını kullan

8 ay önce

QaziAli2005

Geliyor

4 ay önce

Deniz366700

cevap teşekkürler olacaktı çok kolay

9 ay önce

suN12J

Kibarliktan olmali

6 ay önce

Melisa524439

Ayn bendede oldu sinirim bozulduu

3 ay önce

duaser1

Evet bendede aynisi oldu

1 ay önce

Samet52899

Bende teşekkür yazdim olmadiiiiii :▪)

4 ay önce

Samet52899

Yanlislikla teşekkür yazdim hahahahahha

4 ay önce

Ecrin197463

Evet aynı anlamda neden kabul etmez ki

9 ay önce

duo223353
duo223353

Thank you teşekkürler demek.

9 ay önce

Mkqueendam

Teşekkür ederim demek - s Eki çoğul oluyor teşekkürler o zaman olur

6 ay önce

GlnazGnayF

Thank you teşekkür ederim demek

5 ay önce

KeremEnglish42

"Thanks!"kelimesi de aynı anlamı (teşekkürleri) taşıyor.

8 ay önce

mtnnryprg

Thanks çoğul var orda

3 yıl önce

minecraftmehmet

s çoğul anlamı kazandırmıyo sadece yazılışı öle

1 yıl önce

SenanurBic

O cogul eki degil yazilisi oyle

11 ay önce

HasanegeSi

Gzhzbz

11 ay önce

simayd2008

Sanane

9 ay önce

AlperSezer2

Thank teşekkür thanks teşekkürler

1 yıl önce

Neziha578072

Arkadaslar iyi bilen biri aydınlatırmı s nin yazılışı mı öyle yoksa cogul ekimi oluyor burda birii ole biri bole demiş kafam karıştı

1 yıl önce

JinSonWoo

Thanks ifadesi resmi bir durum olduğunu belirtir.

1 yıl önce

Neziha578072

Tesekkur ederim

1 yıl önce

ferdos16

ِارکاززططسسیابالسسسلزط

1 yıl önce

ayeakta5

ne diyosan türkçe söyle

1 yıl önce

ylmzrgn
ylmzrgn

Teşekkür yazıpta neden yanlış diyen arkadaşları görüyorum askerlik arkadışınız değil bu Tabi ki "Teşekkürler" yazıcaksınız

1 yıl önce

ibrahim103257

Thank teşekkür thanks teşekkürler olması lazım

1 yıl önce

Darakaya

Teşekkürler! yazdim dogru cevap mersi diyor

1 yıl önce

ZEHRAFB2

bu nedir

1 yıl önce

ZEHRAFB2

ben ZEHRA

1 yıl önce

ZEHRAFB2

HE HE

1 yıl önce

ZEHRAFB2

VERMEM ZEYNEP 524

1 yıl önce

mustafamous

evet

2 yıl önce

betl914227

Biz niye ünlemli yazamıyoz

1 yıl önce

Derin130271

Sagol dedim kabul etmedi

1 yıl önce

minecraftmehmet

aynen uyuz oldum bende

1 yıl önce

KeremEnglish42

Çünkü;cevap "Sağol!" değil,"Teşekürler!".Kabul etmemesi çok normal.

8 ay önce

zeynep524

saol olarakta kullanılıyor diye biliyorum yanlışmıyım ?

1 yıl önce

ayeakta5

evet yanlışsın çünkü burada teşekkürler olarak ifade ediliyor

1 yıl önce

ECRNDENEK

Ferdos ne yazıyo orada

1 yıl önce

SlaYldrm9

S ler katiyo biliyom ben

1 yıl önce

songl223892

Arkadaşlar bu uygulamayı iphonede kullanıyorum ama onda yorumlar çıkmıyo nedendir

1 yıl önce

alara740268

thanks ne abi

1 yıl önce

alara740268

simay ne demek bişey yok yanlış yapmadınmı

1 yıl önce

dafni163486

Var saçmalıyo hiç mi duymadı

1 yıl önce

TuanaNaz0

Yok artık ! İşareti koymadım diye yanlış saydı

1 yıl önce

MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

1 yıl önce

HAYATSARSI3

bu

1 yıl önce

KorayKaray

Thanks derken s

1 yıl önce

NehirAlbay

Bu sorukar çok salak aynı şeyi diyorum ama anlamıyor gerizakalı şey sinir oldum

11 ay önce

AleynaApak1

"Teşekkür ederim." yazdım. Kabul etmedi. Neden ?

11 ay önce

denizsonba

Thanks teşekkürler

11 ay önce

Sedaaksuca

Cok guzel

11 ay önce

Sla752468

thanks dedim yanlış dedi anlamadim cevap verin

10 ay önce

zge16862

Meraba hoşgeldiniz

9 ay önce

BanuDig

Jhbvchhiyf

8 ay önce

faik95956

28 piç seninle mutlaka konuşmam. lazim buraya yaziyorum size ulaşmam lazim yarin sizi mutlaka görmemkazim lutfeeeeeeeen

8 ay önce

enes464773

Super

8 ay önce

Denizzz642787

P.

7 ay önce

saGven1

Berkan tt

6 ay önce

Merve893439

TSK yazdım kabul etmedi

6 ay önce

ShabnamMam2

arkadaslar onu bunu boş verinde uygulama super diyilmi yaa

6 ay önce

alperen511802

Teşekkürler

5 ay önce

Sumbeka1

Teşekkürler

2 ay önce

onur940915

duymadi

1 ay önce

eliz958926

Bazi okunuslar yanlis olabilir mesela eat ye diye okunuyor.ama gene eglenceli bir uygulama

1 ay önce

SeyyideNur

Bence de farklı birisi teşekkürler diğeri teşekkür ederim

3 yıl önce

futbolcu_musti

teşekkür değil mi bu

3 yıl önce

MertGodek

Teşekkür (Thank) Teşekkürler (Thanks) "S" Geldigi icin cogul olur dikkat edelim.

3 yıl önce

kani337

Sus

3 yıl önce

zekionur

İki de bir herkese sus deyip durma!!!

2 yıl önce

kediiiiiiiii

Tesekkurler anlamina gelir

3 yıl önce

gulsahizem

Haklısın

3 yıl önce

EkinSu12

Wtyawetytgjdc

3 yıl önce

simay2007

ne diyorsun sen

2 yıl önce

kani337

Sus

3 yıl önce

simay2007

neden susalım

2 yıl önce

zgrelik6

Bunu latife nine bile biliyo

3 yıl önce

simay2007

latife kim

2 yıl önce

hseyinOkan

Teşekkür anlamına gelir bence

3 yıl önce

MertGodek

"Thank" (Tesekkur) "Thanks" (Tesekkurler) "S" Geldigi icin cogul olur dikkat edelim.

3 yıl önce

Zpylmz

Çevirirken direk çevirmeyiniz, anlamına dikkat ediniz. Yukarıdaki yorumumu okuyunuz lütfen.

2 yıl önce

simay2007

bence de

2 yıl önce

alimdogruer

teşekkür ile teşekkürler arasındaki fark ne

3 yıl önce

MertGodek

Teşekkür (Thank) Teşekkürler (Thanks) "S" Geldigi icin cogul olur dikkat edelim.

3 yıl önce

kani337

Mal

3 yıl önce

Telefonsgm

Boyle bir tanks sekli varmı

3 yıl önce

egeli_ogrenci

THİNKS gibi söylüyor ama -_-

3 yıl önce

ucanyay_zeyno

ya saol diye yazılıyo sağ ol değil :(

3 yıl önce

Sompaliton
Sompaliton

Eyvallah desek?

3 yıl önce

olga86330

Olmaz eyvallah degil teşekürler okey

2 yıl önce

CerenAkarsu

İngilizcede eyvallah diye bir kelime yok o Türkçe bir kelime en doğrusu teşekkürler oluyor.

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

:)

3 yıl önce

Typhon.

Hahaha bir an thank you yazacaktım!

2 yıl önce

serrayksel

Soru öyle değildi ki İlayda

2 yıl önce

serrayksel

Orada ingilizce yazma yoktu ki ilayda

2 yıl önce

ayeakta5

hah

1 yıl önce

SuperHamza

Herkesin bilceği bir şeyde neden 93 yorum var

2 yıl önce

serrayksel

Eeeee herkes bir şeyler diyor

2 yıl önce

serrayksel

Öyle bir seçenek yoktu ki

2 yıl önce

serrayksel

Öyle bir seçenek yoktu ki ilaydacım

2 yıl önce

OrHaNTaBriz

sağol ,

2 yıl önce

simay2007

benim için sorun yok

2 yıl önce

nuri761580

Tesekurlwrimi kabul etmedi tesekur eti bu nasilsey hala hala hala hala hala hala

2 yıl önce

nuri761580

Doggggggggruuuuu

2 yıl önce

yagmurgunden

taşekkürle teşekkürlerin ne farkı varrrrrrrrr

2 yıl önce

CerenAkarsu

thanks demiş çoğul ''S'' var

2 yıl önce

yagmurgunden

teşekkürler sayende bir şey daha örendim

2 yıl önce

CerenAkarsu

Önemli değil. Bu site zaten bunun için var Yağmur. Herkes bildiklerini diğer insanlara söyleyerek çoğu kişi İngilizceyi sökecek ;) Ve bu İngilizceyi sökenlerden biri de sen olursun inşallah tatlım :)

2 yıl önce

renkligler

Kolay

2 yıl önce

Ramazanpro

Saol dedim sag ol dedi yanlis yaptim

2 yıl önce

iranamor

Nasılsınız

2 yıl önce

Esra756617

Bencede

2 yıl önce

gl8igit

edfgtygfhtyugh

2 yıl önce

gl8igit

terker

2 yıl önce

ebtokatli

Thank you = Thanks

2 yıl önce

boloom1

Ceren akarsu benim adımda ceren

2 yıl önce

kardeler3

Cok kolay değil mi ingilizce çok güzel bir ders dil yaşasın ingilizce

2 yıl önce

filmkoliksek

saol yazdım olmadı aq

2 yıl önce

ZeynepSevv1

Kolaymış

2 yıl önce

ECRNDENEK

Bence thanks tesekkur demek

1 yıl önce

Ecrin197463

Merhaba ben de Ecrin

9 ay önce

EmreGaming1

Sjfk

1 yıl önce

Bariswalke

"Eywallah baci" yazdım kabul etmedi. Allah Allah.

1 yıl önce

Aytuncyon
Aytuncyon

Hahah

1 yıl önce

ESRA24188

S takısı olduğu için Teşekkürler oluyor '-'

11 ay önce

smailSezer

ne kadar uzun o kadar resmi

3 yıl önce

selimkaraman

ulan teşekkürler yazdım yanlış dedi yok böyle birşey :D

2 yıl önce

Zpylmz

Teşekkürler olarak çevirmek yanlıştır. Teşekkür Arapça kökenli bir kelimedir ve çoğul bir kelimedir zaten. Tekili şükrandır. Doğru çevirisi teşekkür ederim yada teşekkür olmalı.

2 yıl önce

ilhamiayta

teşekkür şükürün çoğulu.zaten çoğul.

2 yıl önce

Onurdsadsa

Thank you, ve thanks arasında bir kullanım veya anlam farkı var mı?

4 yıl önce

eylulnisabagci

Thank you tesekkur ederim demektir ama thanks tesekkurler demekti

4 yıl önce

gulsahizem

Aynen

3 yıl önce

FurkanAydo3

Thanks teşekkürler digeri teşekkür ederim thank you biraz daha resmi ortamlarda kullanılıyor

4 yıl önce

melek966790

t xxx tkfn av

2 yıl önce

bersem.niyeli

Thanks Teşekkürler demek thank you teşekkür ederim demek

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ama aynı anlamı taşıyor.

3 yıl önce

EsarTR

"Thank you" teşekkür ederim demektir. "Thanks" ise teşekkürler demektir. Teşekkürler yerine thank you demek yanlış olur

2 yıl önce

kilincpinar

fark var tabi thank you teşekkür ederim thanks teşekkürler

3 yıl önce

Talya1111

S takısı gelmiş çoğul olmuş

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Arada samimiyet/resmiyet farkı var, o kadar. Yoksa anlamları aynı. Bir insana Thank you desen de , Thanks desen de o senin ona teşekkür ettiğini anlar.

3 yıl önce

nazrmak

hayır sadece yazım

2 yıl önce

sevdemina

Var

2 yıl önce

Sena101
Sena101

Hayir ikisininde amaci tesekkur etmek

2 yıl önce

12melis12

Thank you (adı üstüne you)

3 yıl önce

debby.ryan

Thank you-teşekkür ederim Thanks- teşekkürler demek Yo aslında istediğini kullana bilirsin bi fark oluşmuyor.

3 yıl önce

hsjnssnsn

Tek şey oda +Yakın arkadaşına thanks +tanımadıklarina thank you

3 yıl önce

mesut522346

Yok

2 yıl önce

tudiel

hayır!

3 yıl önce

AyeMelike

No: demek

2 yıl önce

birkansln

Fark yok

4 yıl önce

AYDINJAKE

haklısın

3 yıl önce

tanfiliz

Lksjsnsowjwnwıw

3 yıl önce

fedabozkurt

Thank you teşekkür ederim thanks ise teşekkürler demek. Kullanım farkı yoktur

3 yıl önce

Aelya855

Bence thank you tesekkur ederim thanks ise tesekkurler demek. Yani anlam farki yok...

3 yıl önce

tatlikiz_2003

Thank you adi ustunde you var (sana) tesekkur ederim thanks de es takisi var tesekkurler

3 yıl önce

MertGodek

Teşekkür (Thank) Teşekkürler (Thanks) "S" Geldigi icin cogul olur dikkat edelim.

3 yıl önce

DefneDidem1

Evt thank you teşekkür ederim. Thanks teşekkürler.

3 yıl önce

elif686706

Evet var

3 yıl önce

lkYamurGl

sdsdsfds teşekkür deilmiydi be

2 yıl önce

BilalMEK

bunu bilemeyene yazıklar olsunyani

2 yıl önce

Aleyna334639

İlayda

2 yıl önce

tanfiliz

Mansısnwıeıeeıdkdkjwmajmwwm

3 yıl önce

sevvalzeynep

yalnış

3 yıl önce

MertGodek

Teşekkür (Thank) Teşekkürler (Thanks) "S" Geldigi icin cogul olur dikkat edelim.

3 yıl önce

Mysterious0133

teşekkürederim yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

yagizz.alp

nebiçim bu

3 yıl önce

birsu8

Çalışmayı sevseydin bu yorumu yapmazdın bence tek kelimeyla ha-ri-ka

3 yıl önce

birsu8

Bu uygulamaya bayıldım

3 yıl önce

ebtokatli

Kesinlikle haklısın.

2 yıl önce

barocan123

inan mıyorum

3 yıl önce

busekapdan

eyvallah da denebilir

3 yıl önce

ebtokatli

Denemez. İngilizce'de böyle ifadeler kullanılmıyor.

2 yıl önce

Zeynep486902

Thinks dedi sanip thinks yazmak

3 yıl önce

sunacmnesl

Sacmalik

2 yıl önce

mhmtdede33

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

3 yıl önce

maygun70

tenks yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

ebtokatli

Thanks olsaydı kabul ederdi.

2 yıl önce

olga86330

Tenks degil teşekkürler

2 yıl önce

sunacmnesl

Etmez tabi yanlis yazmisin

2 yıl önce

simay2007

yanlış yazmışsın

2 yıl önce

DeryaBasog

Ben than you yu daha mantıklı buluyorum

2 yıl önce

Sena101
Sena101

O k yi eklemesen bile anlami degisir.mesela i am THAN better you dersen ordaki than ustunluk katar.Senden daha iyiyim anlamina gelir.

2 yıl önce

iremnur986859

I am better than you

2 yıl önce

zasdrt

ıpı

2 yıl önce

tamamyaaa

saol da olur yani bence neden olmasın milleti kandirisiniz .

2 yıl önce

oguzhan130

Fuck

2 yıl önce

KaanDeirme

Tşk

2 yıl önce

eren0147

no

2 yıl önce

Umut732318

Hayır değil

2 yıl önce

eren0147

no

2 yıl önce

ahmetzyeil0

teşekkürler demedim diye yanlış dedi

2 yıl önce

sonercoban

Tesekkur yazdin kabul etmedi

3 yıl önce

jentyy

Thx yazmayın kabul etmiyor. :)

4 yıl önce

ebtokatli

Denedin mi?

2 yıl önce

bgbgbggy

tabi kabul etmez :)

3 yıl önce

orakhsyn

türkçede teşekkürler diye bir kelime yoktur teşekkür tekil kullanılır

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok artik

3 yıl önce

ebtokatli

Neye ?

2 yıl önce

iranamor

Neye yok artık

2 yıl önce

iranamor

Saçmalama

2 yıl önce

zekionur

Hayır vardır.

2 yıl önce

İlgili Tartışmalar