Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Thanks!"

Çeviri:Teşekkürler!

2
4 yıl önce

69 Yorum


zeynep524

arkadaşlar teşekkür yazdım kabul etmedi teşekkürlerle teşekkür aynı anlama geliyor (CEVAP VERİRMİSİNİZ)

15
Cevap ver11 yıl önce

Emirhan920783

Thank Teşekkür olabilir ama -s takısı aldığı için çoğul oluyor yani -ler -lar alıyor onun teşekkür-ler

20
Cevap ver11 yıl önce

leyla343104

dogru ya

4
Cevap ver11 ay önce

ahmetvspey

s takısı var

12
Cevap ver1 yıl önce

HAYATSARSI3

tesekkur ile tesekkurlerle sozleri ayni anlama gelmiyo

4
Cevap ver11 ay önce

Seher693468

Thanks kelimesindeki "s" harfi çoğul oldugu ocin kabul etmemis olabilir

3
Cevap ver10 ay önce

muhammetba376784

Doğrudur bencede

1
Cevap ver8 ay önce

Deniz366700

cevap teşekkürler olacaktı çok kolay

0
Cevap ver8 ay önce

Serra323759

Arkadaş manyakmısın aynıysa eş anlamlımı hayır biraz aklını kullan

0
Cevap ver7 ay önce

suN12J

Kibarliktan olmali

0
Cevap ver5 ay önce

QaziAli2005

Geliyor

0
Cevap ver3 ay önce

Samet52899

Bende teşekkür yazdim olmadiiiiii :▪)

0
Cevap ver3 ay önce

Samet52899

Yanlislikla teşekkür yazdim hahahahahha

0
Cevap ver3 ay önce

Melisa524439

Ayn bendede oldu sinirim bozulduu

0
Cevap ver1 ay önce

duaser1

Evet bendede aynisi oldu

0
Cevap ver1 hafta önce

mtnnryprg

Thanks çoğul var orda

6
Cevap ver2 yıl önce

minecraftmehmet

s çoğul anlamı kazandırmıyo sadece yazılışı öle

3
Cevap ver1 yıl önce

SenanurBic

O cogul eki degil yazilisi oyle

3
Cevap ver10 ay önce

AlperSezer2

Thank teşekkür thanks teşekkürler

6
Cevap ver1 yıl önce

Neziha578072

Arkadaslar iyi bilen biri aydınlatırmı s nin yazılışı mı öyle yoksa cogul ekimi oluyor burda birii ole biri bole demiş kafam karıştı

2
Cevap ver1 yıl önce

JinSonWoo

Thanks ifadesi resmi bir durum olduğunu belirtir.

0
Cevap ver1 yıl önce

Neziha578072

Tesekkur ederim

2
Cevap ver1 yıl önce

ferdos16

ِارکاززططسسیابالسسسلزط

1
Cevap ver1 yıl önce

ayeakta5

ne diyosan türkçe söyle

3
Cevap ver1 yıl önce

ylmzrgn
ylmzrgn

Teşekkür yazıpta neden yanlış diyen arkadaşları görüyorum askerlik arkadışınız değil bu Tabi ki "Teşekkürler" yazıcaksınız

1
Cevap ver1 yıl önce

ibrahim103257

Thank teşekkür thanks teşekkürler olması lazım

1
Cevap ver1 yıl önce

Darakaya

Teşekkürler! yazdim dogru cevap mersi diyor

1
Cevap ver1 yıl önce

ZEHRAFB2

bu nedir

1
Cevap ver1 yıl önce

ZEHRAFB2

ben ZEHRA

1
Cevap ver1 yıl önce

ZEHRAFB2

HE HE

1
Cevap ver1 yıl önce

ZEHRAFB2

VERMEM ZEYNEP 524

1
Cevap ver1 yıl önce

İlgili Tartışmalar