"Thanks!"

Çeviri:Teşekkürler!

4 yıl önce

61 Yorum


zeynep524

arkadaşlar teşekkür yazdım kabul etmedi teşekkürlerle teşekkür aynı anlama geliyor (CEVAP VERİRMİSİNİZ)

2 yıl önce

Emirhan920783

Thank Teşekkür olabilir ama -s takısı aldığı için çoğul oluyor yani -ler -lar alıyor onun teşekkür-ler

1 yıl önce

leyla343104

dogru ya

1 yıl önce

Ecrin876985

Biz kendi dilimizde bazen teşekkür diyebiliyoruz nadir olsada, ama mutlaka İngilizcede (s) takısı gelmeli :) =)

2 hafta önce

ahmetvspey

s takısı var

1 yıl önce

HAYATSARSI3

tesekkur ile tesekkurlerle sozleri ayni anlama gelmiyo

1 yıl önce

Seher693468

Thanks kelimesindeki "s" harfi çoğul oldugu ocin kabul etmemis olabilir

1 yıl önce

muhammetba376784

Doğrudur bencede

11 ay önce

Serra323759

Arkadaş manyakmısın aynıysa eş anlamlımı hayır biraz aklını kullan

10 ay önce

QaziAli2005

Geliyor

7 ay önce

mtnnryprg

Thanks çoğul var orda

3 yıl önce

minecraftmehmet

s çoğul anlamı kazandırmıyo sadece yazılışı öle

2 yıl önce

SenanurBic

O cogul eki degil yazilisi oyle

1 yıl önce

AlperSezer2

Thank teşekkür thanks teşekkürler

1 yıl önce

Neziha578072

Arkadaslar iyi bilen biri aydınlatırmı s nin yazılışı mı öyle yoksa cogul ekimi oluyor burda birii ole biri bole demiş kafam karıştı

1 yıl önce

hhuseyinaltin

Thanks ifadesi resmi bir durum olduğunu belirtir.

1 yıl önce

Neziha578072

Tesekkur ederim

1 yıl önce

ferdos16

ِارکاززططسسیابالسسسلزط

2 yıl önce

ayeakta5

ne diyosan türkçe söyle

1 yıl önce

ylmzrgn
ylmzrgn

Teşekkür yazıpta neden yanlış diyen arkadaşları görüyorum askerlik arkadışınız değil bu Tabi ki "Teşekkürler" yazıcaksınız

2 yıl önce

ibrahim103257

Thank teşekkür thanks teşekkürler olması lazım

1 yıl önce

Darakaya

Teşekkürler! yazdim dogru cevap mersi diyor

1 yıl önce

ZEHRAFB2

bu nedir

1 yıl önce

ZEHRAFB2

ben ZEHRA

1 yıl önce

ZEHRAFB2

HE HE

1 yıl önce

ZEHRAFB2

VERMEM ZEYNEP 524

1 yıl önce

mustafamous

evet

2 yıl önce

betl914227

Biz niye ünlemli yazamıyoz

2 yıl önce

Derin130271

Sagol dedim kabul etmedi

2 yıl önce

minecraftmehmet

aynen uyuz oldum bende

2 yıl önce

KeremEnglish42

Çünkü;cevap "Sağol!" değil,"Teşekürler!".Kabul etmemesi çok normal.

10 ay önce

zeynep524

saol olarakta kullanılıyor diye biliyorum yanlışmıyım ?

2 yıl önce

ayeakta5

evet yanlışsın çünkü burada teşekkürler olarak ifade ediliyor

1 yıl önce

ECRNDENEK

Ferdos ne yazıyo orada

2 yıl önce

SlaYldrm9

S ler katiyo biliyom ben

1 yıl önce

songl223892

Arkadaşlar bu uygulamayı iphonede kullanıyorum ama onda yorumlar çıkmıyo nedendir

1 yıl önce

alara740268

thanks ne abi

1 yıl önce

alara740268

simay ne demek bişey yok yanlış yapmadınmı

1 yıl önce

dafni163486

Var saçmalıyo hiç mi duymadı

1 yıl önce

TuanaNaz0

Yok artık ! İşareti koymadım diye yanlış saydı

1 yıl önce

MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

1 yıl önce

HAYATSARSI3

bu

1 yıl önce

KorayKaray

Thanks derken s

1 yıl önce

NehirAlbay

Bu sorukar çok salak aynı şeyi diyorum ama anlamıyor gerizakalı şey sinir oldum

1 yıl önce

AleynaApak1

"Teşekkür ederim." yazdım. Kabul etmedi. Neden ?

1 yıl önce

denizsonba

Thanks teşekkürler

1 yıl önce

Sedaaksuca

Cok guzel

1 yıl önce

Sla752468

thanks dedim yanlış dedi anlamadim cevap verin

1 yıl önce

zge16862

Meraba hoşgeldiniz

11 ay önce

BanuDig

Jhbvchhiyf

11 ay önce

faik95956

28 piç seninle mutlaka konuşmam. lazim buraya yaziyorum size ulaşmam lazim yarin sizi mutlaka görmemkazim lutfeeeeeeeen

11 ay önce

enes464773

Super

10 ay önce

Denizzz642787

P.

9 ay önce

saGven1

Berkan tt

8 ay önce

Merve893439

TSK yazdım kabul etmedi

8 ay önce

ShabnamMam2

arkadaslar onu bunu boş verinde uygulama super diyilmi yaa

8 ay önce

alperen511802

Teşekkürler

8 ay önce

Sumbeka1

Teşekkürler

5 ay önce

onur940915

duymadi

4 ay önce

eliz958926

Bazi okunuslar yanlis olabilir mesela eat ye diye okunuyor.ama gene eglenceli bir uygulama

3 ay önce

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.