"He has five older brothers."

Fordítás:Öt bátyja van.

April 12, 2014

8 hozzászólás


ludanyigy

Öt idősebb fivére van. El kellene fogadi. Jelentettem!

April 22, 2014

Kovagnes

A neki van ot idosebb batyja sem jo, csak a siman van ot idosebb batyja.

March 25, 2015

Cicoka

De hát miért nem jó az hogy "öt idősebb bátyja van" ??? Az angol mondatban az is ott van, hogy OLDER!!!!!!

June 20, 2017

IstvnBakos

A "testvére" itt màr csak azért sem lehet jó mert a testvérek között akàr lehetett nő is akkor pedig a brothers .......szerintem

April 12, 2014

PopaDomoko

Miért nem jó,,Öt fívére van.???hiszen ugyanazt jelenti,hogy öt bátyja van.

September 6, 2017

olina296

Miért kell oda az "idősebb",ha a "bátyám" csak idősebb lehet.

November 8, 2017

espontapon1

Mert lehet nagyon idős báttya is.

May 24, 2018

MelindaVer3

Én úgy tudom, ha közeli rokonokról van szó, akkor az " elder"-t használják.

January 28, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.