A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He has five older brothers."

Fordítás:Öt bátyja van.

4 éve

8 hozzászólás


ludanyigy

Öt idősebb fivére van. El kellene fogadi. Jelentettem!

4 éve

Kovecsesagnes

A neki van ot idosebb batyja sem jo, csak a siman van ot idosebb batyja.

3 éve

Cicoka
Cicoka

De hát miért nem jó az hogy "öt idősebb bátyja van" ??? Az angol mondatban az is ott van, hogy OLDER!!!!!!

1 éve

IstvnBakos

A "testvére" itt màr csak azért sem lehet jó mert a testvérek között akàr lehetett nő is akkor pedig a brothers .......szerintem

4 éve

PopaDomoko
PopaDomoko

Miért nem jó,,Öt fívére van.???hiszen ugyanazt jelenti,hogy öt bátyja van.

1 éve

olina296

Miért kell oda az "idősebb",ha a "bátyám" csak idősebb lehet.

10 hónapja

espontapon1

Mert lehet nagyon idős báttya is.

3 hónapja

MelindaVer3

Én úgy tudom, ha közeli rokonokról van szó, akkor az " elder"-t használják.

7 hónapja