1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "İlk kısım hesabın adıdır."

"İlk kısım hesabın adıdır."

Çeviri:The first part is the name of the account.

April 12, 2014

14 Yorum


Hakkiozcan

The yazmadığım için kaybettim!!!!!


ASDHCM

Part yerine chapter yazınca neden kabul etmedi


semihtml

part kısım, parça; chapter ise bölüm anlamındadır.

hesabı (oluşturmanın) ilk "kısmı" isimdir.

hesabı (oluşturmanın) ilk "bölümü" isimdir.

bu örnekte olduğu gibi bölüm kelimesi anlatım bozukluğu olur. iyi testler


lalelalelale

Chapter olmuyorsa neden ipucu olarak veriyorlar,tuzak mı bu.


Hunili

"The first part is your account's name " cümlesi de uygun olmaz mı?


omercito

İnsanlar dışındaki (canlı ve cansız) varlıklarda aitlik bildirirken genel olarak (bazı istisnalar dışında) "of" kullanıyoruz.


aydin_2010

Kimse de dememis arkadas bu nasil ceviri. Anlayana bes lingot benden :)


srcddn

Bu ne saçma cümle. Türkçe bilmeden öğretmeye çalışıyorlar. Anlam bozukluğu diye bir kavram duymamışlar mı?


AhmetSongr

Amma çok the var ya ben bunların normal konuşma dilinde kullanıldığını zannetmiyorum. The the the the


lalelalelale

Sadece bir tek doğru yoktur,Duolingo sadece tek doğru da ısrar ediyor,yanlış yapıyor.


sonstiq

first step is the name of the account - kabul edilmedi aşamalarda part kadar step de kullanılır


Semra404655

Bazı çevirilere şaşırıyorum..


esincelik

Part yerine Chapter'ı kullandım kabul etmedi aralarında ne fark var birbirlerinin yerine kullanılabilir mi yoksa farklı kullanımları mı var, yanıtlarsanız imdiden teşekkürler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.