1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "İlk kısım hesabın adıdır."

"İlk kısım hesabın adıdır."

Çeviri:The first part is the name of the account.

April 12, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

ASDHCM

Part yerine chapter yazınca neden kabul etmedi

March 17, 2015

semihtml

part kısım, parça; chapter ise bölüm anlamındadır.

hesabı (oluşturmanın) ilk "kısmı" isimdir.

hesabı (oluşturmanın) ilk "bölümü" isimdir.

bu örnekte olduğu gibi bölüm kelimesi anlatım bozukluğu olur. iyi testler

May 14, 2019

Hunili

"The first part is your account's name " cümlesi de uygun olmaz mı?

April 12, 2014

omercito

İnsanlar dışındaki (canlı ve cansız) varlıklarda aitlik bildirirken genel olarak (bazı istisnalar dışında) "of" kullanıyoruz.

April 12, 2014

Hakkiozcan

The yazmadığım için kaybettim!!!!!

February 27, 2016

aydin_79

Kimse de dememis arkadas bu nasil ceviri. Anlayana bes lingot benden :)

March 29, 2016

sonstiq

first step is the name of the account - kabul edilmedi aşamalarda part kadar step de kullanılır

October 23, 2016

semihtml

bu doğru

May 14, 2019

Kerim774799

"the first part is the name of the calculation" da doğru sayılmalı değil mi???

October 27, 2015

asddsa763719

bence soruda bahsedilen hesap bir site de profil olarak bahsedilen hesap calculation sayilarla yapilan hesap o yuzden olmaz diye dusunuyorum

October 4, 2018

semihtml

calculation matematiksel hesaplama anlamında kullanır. account ise örneğin İnternet üzerindeki kişisel profil olan hesaplarımızdır. dolayısıyla Facebook calculation değil Facebook account olarak kullanır.

May 14, 2019

Lale188

Bu cümle Türkçe olarak dört parça İngilizce olarak 9 parça.Ama bazen tersi de olabiliyor.

August 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.