A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He does not respond to any questions."

Fordítás:Egyetlen kérdésre sem válaszol.

4 éve

12 hozzászólás


gwandal

A semmilyen szerintem is jo megoldas. Tagadasnal az any azt jelenti, hogy egy sem. Kijelenesnel, kerdesnel lehet az a jelentese, hogy valamennyi, de nem abban az ertelemben, hogy "osszes", hanem "nehany", "barmennyi", ugy meg magyarul tagadasnal nem hasznalod, foleg kijelento modban nem.

4 éve

miklos44

Semmilyen, vagy bármilyen használata a mondat fordítása szempontjából szerintem mindegy.

4 éve

lufibazsa

Egy kérdésre? az any nem egyet jelent!

4 éve

Katalin2145

az" Any"-re kattintva a "valamennyi" is lenyílik, mégsem fogadta el.

4 éve

csorbala

a két megoldás nem ugyanaz a többesszám használata miatt én a semmilyent választanám

4 éve

easy_123

Nem felel a kérdésekre válasznak miért nem jó?

4 éve

miklos44

Mert ott van az "any", s ezt nem fordítottad le. A "Nem felel a kérdésekre angolul: "He does not respond to questions.". Nem ez volt a feladat.

4 éve

HaIsmerszT

Le van irva valahol ez korrekten hogy mikor mi mit jelent.. mindig keverem hogy mikor some.. any.. no..valami.. ez most pl miert semelyik es nem valamennyi kerdes a helyes?

3 éve

aptg.gabi

any, some Ha tudok segíteni az any mennyiséget kifejező szó, és tagadó, illetve kérdő mondatban használja az angol a some (valamennyi, néhány) szó helyett, amit kijelentő mondatban használ. A some után álló megszámlálható főnév többesszámú pl kutya, a megszámlálhatatlan főnév pl tej, kenyér egyes számú.

3 éve

balazsil

Ha az any mennyiség a semennyi mért nem jó

7 hónapja

SaroltaKov3

Egyetlen kérdésre sem adott választ.. nem fogadta el!!! Miért???

1 hónapja

eminens2

A példamondat nem múlt idő. 2018.07.17.

4 hete