1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Each group has three members…

"Each group has three members."

Traducere:Fiecare grup are trei membri.

April 12, 2014

3 comentarii


ddragos83

trei membrii se scrie cu doi ii


fantomitzah

Pentru că substantivul "membri" este după un numeral atunci nu este articulat, deci se scrie cu un singur i.
Dacă ar fi fost subiect, atunci ar fi fost articulat și ar fi avut doi de i: "Membrii sunt în grup."

Dacă nu îți este foarte clară diferența, gândește-te la alt substantiv asemănător.
- Complement, nearticulat: Acolo sunt trei copaci.
- Subiect, articulat: Copacii sunt acolo.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.