"Eachgrouphasthreemembers."

Traducere:Fiecare grup are trei membri.

acum 4 ani

3 comentarii


ddragos83

trei membrii se scrie cu doi ii

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că substantivul "membri" este după un numeral atunci nu este articulat, deci se scrie cu un singur i.
Dacă ar fi fost subiect, atunci ar fi fost articulat și ar fi avut doi de i: "Membrii sunt în grup."

Dacă nu îți este foarte clară diferența, gândește-te la alt substantiv asemănător.
- Complement, nearticulat: Acolo sunt trei copaci.
- Subiect, articulat: Copacii sunt acolo.

acum 4 ani

VioreX75

Corect

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.