1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He wants to wait for the tra…

"He wants to wait for the train."

Çeviri:O, treni beklemek istiyor.

April 12, 2014

9 Yorum


Chotanak

Burada for'u kullanmasak olur mu?


Selcen_Ozturk

hayır, bir şeyi beklemek = wait for something


mustfaksoy

aynı zamanda bir şey için beklemek anlamına da geliyor. ama duolingo o şekilde kabul etmiyor


Javert9

Fiil varsa 'wants' mı oluyor? Başka bir şeyle alakası var mı?


Memo211141

hayır he,she ve it öznelerinden sonra fiil , -s,-es, -ies eklerinden uygun olanı alır.Ondan dolayı he want değil "he wants" olmalı.


Vingianezzar

''O tren için beklemek ister.'' neden yanlış?


agokselb

Bence aynı anlamı taşıdığı için bu da kabul görmeliydi.


akincimd

Doğru, hatta bana göre daha doğru


AkifErsoy2

"O treni beklemeyi istiyor " dedim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.