1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman goes."

"The woman goes."

Çeviri:Kadın gider.

April 12, 2014

26 Yorum


PnarAltnta

Kadın gider adam biter


Zembereck

Pek oyle degil. Genelikle hep kadinlar bitiyor ayrilma sonrasi. Cogu depresif vaka halinde ruh gibi ortalikta geziyorlar. Aman basina gelmesin de


Bediha923467

Allah korusun kardeş!


Gamze954466

ve ben seninim dedikten sonra kadın gider...


AyberkOzten

Neden " go " 's eki aldı ?


mstroublemaker

Bunun icin yani s almasi icin uc sart var. 1Genis zaman 2Olumlu cumle 3Ve cumlenin oznesi he she it ten biriyse. Bunlarin ucunu de sagladigi takdirde s alir


Neslihan930353

Edebî olmuş biraz :D


oguzyalin

and the man dies.


Hatotovic

Bu yorumu yapmaya gelmiştim teşekkürler


rcpdmrl

gittiği gün biter.


SerhatAkkanat

Kalana can feda gidene elveda


kradturan

Goes gitmek, çıkmak anlamında "kadın çıkar" çevirisini neden kabul etmedi?


fuataltun

Goes tam olarak cikmak anlaminda degil. The woman leaves olsaydi dedigin olurdu.


aysenrgnydn

"The women goes " dedi sanmistim. Ama woman degil women demis. Bunu nasil ayirt edebilirim?


Selcen_Ozturk

bir kere women olsa özne çoğul olur ve fiile -s gelmez, "the women go".

telaffuzda da farklılıklar var, artarda şunu biraz dinleyin mesela https://translate.google.com/#en/tr/woman%20women


ahmet11923

Kadin gider ne ya ne kadar sacma cumle az guzel biseyler yapin programa


Gentrov

Adamın gözleri yaşlı...


MustafaSK

The woman goes the man see her


Oder89

Dertler sana kalir


Karabin13

Dersi kaynatmayin cocuklar


Bediha923467

Gider tabi hesap ödemezsen pis cimri!Önceki cümlenin devamı!


GlenGl12

Aynısını yazdığım halde yanlış dedi


GlenGl12

Aynısını yazıyorum yanlis kabul ediyor


beerhoven

efkârlı duolingo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.