1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a woman and I am a b…

"You are a woman and I am a boy."

Çeviri:Sen bir kadınsın ve ben bir oğlanım.

April 12, 2014

54 Yorum


emily869270

Sen kadınsın ve ben oğlanım yazdım ve kabul ettmedi


saye564052

Sen bir kadınsın ve ben bir oğlanım olacaktı


Maryamuham3

Ama ben bilmiyordum ona basacağımı


Nehir892454

Başında a olunca bir kabul ediliyor ondan dolayı cevap sen bir kadınsın ve ben bir oğlanım olacaktı.


Elif190739

Bende öyle yazmıştım. Kabul etmesi gerekirdi aslında.


MesutRecep2

Ben yazdım bende kabul etti.


PurpleAndWhite7

Senin gərçək adin ne "emily"yazmişsin


PurpleAndWhite7

Oğlan erkek ayni alnamda diyilmi ya


Elif297148

Benimde öyle oldu


Mustafahkn38

"Sen bir kadınsın ve ben bir oğlanım"


Mustafahkn38

Bir kelimesini koymamışsınız woman ın önünde a işareti var o bir demek


seyda901

Yazım yanlisi yuzunden çok can gidiyor


Bfr587269

Sen bir kadınsin ile sen kadınsın ne farki var


Mustafa292399

Sen bir kadinsin ve ben bir erkek çocugum dedim kabul etmedi.


YasinTac

daha fazla yakın alternatif çeviri şıkkı eklenmeli. çok saçma oluyor; tek bir cevap kalıbı olunca.


mirnik1

cümle kurma kısmında ben bir öğrenciyim ve ben öğrenciyim. ikisinide doğru kabul etmiş burada etmiyor


HasanOluk

oğlan ney ya? saçmalığa bak


Halilbrahi825795

Sen bir kadınsın ve ben bir erkeğim yazdım kabul etmedi. Biraz daha geliştirilmesi lazım.


Elif190739

Erkek olarak kabul etmiyor erkek çocuğu kabul ediyor


Uur920091

Are oldugu icin cogul olucak siz o yuzden


Canan842702

Sen bir bayansın ve ben bir oğlanım dedim ama kabul etmedi


HondaCivicTurbo

Doğrusunu yazdım kabul etmedi.


afra883462

Aynısını yazdim yanlis diyo


KotanTosi

"You are a woman and I am a boy." yazdığım bu zaten


ANY110112

Benimkinde "ve" koymamış yanlış kabul etti


bade123456ABD

Hatun yazdım kabul etti lan :D


adiyesenay

Bende öyle yazdım kabul etmedi


Beyzanur11.11

Aynısı yazdığım halde kabul etmedi


murat918373

Aynı cümleyi yazdım yanlış dedi


ZekeriyaAk224234

Doğru yazdım kabul etmedi


bersu694055

Doğru yazdığım halde hata verdi


Ferit551101

Sen bir kadın ve ben bir oğlanım


_.-YesPanda-._

Kutup ayısı arkadaşın olmanı istiyor beni takip et arkadaşın oliyim ._.


Maryamuham3

Benim burda ingilizce öğretmenim var


Maryamuham3

İngilizce öğretmeni ama fansa öğreniyor


kenanoktay1

İ harfi yüzünden kabul etmedi bende büyük küçük harf duyarlı


bilal360965

Woman ile women in okunuşu nasıl ayırt edilir


EmreElitok1

İyi de telaffuzda "you are a" demiyor ki "you are" diyor.


arasa809460

Yanlışıkla bastım :D


YAREN0122

Cok sacma ya ikisi ayni sey degilmu abi dogru secilmeliydi


MUHAMMEDking70

Duolingo bitirdin beni


Emrah813693

Insiyatif alinabilmeli. Hatali cevirmememe ragmen kabul etmedi.


Attil17

Aynısını yazdım kabul etmiyor


arda109070

sen bir bayansın ve ben bir oğlanım


MuhammedEm965760

Bayan kadın ne farkı var ki


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ya yanlislikla


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Bir kadınsın diceme bit kadınsın diyorum bole kucuk seylerden nie can gidio sacma


bluelangua

      Can mķ gidiyor ?


pekSarba

      iki cinsiyet vardır. kadın ve erkek


AsdDsa224644

      Dogru soyledigimde bile bir daha dene diyor

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.