"Sie hatten die Schüler vor dem Frühstück geprüft."

Çeviri:Kahvaltıdan önce öğrencileri test etmişlerdi.

January 15, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


kavina18

Kabul edilmeyen yanıtları görünce insanın saçını başını yolası geliyor . İlerledikçe daha fena. "öğrencileri kahvaltıdan önce test etmişlerdi" neden kabul edilmez ki!


SabineBergmann1

Rapor ettiniz mi? - Ben de anlamiyorum.


humetin

Kahvaltıdan önce öğrencileri kontrol etmişlerdi.


SabineBergmann1

Bilmiyorum eğer "kontrol etmek" 'in aynı anlamı var. Muhtemelen öğrenciler bir sinav yapiyordu. Bu de "kontrol etmek" mi?


nuri125416

"test etmek" kötü türkçe. "onlar kahvaltıdan önce öğrencileri sınavdan geçirmişti" kabul edilebilir.


Gluslu0

arada bir kontrol etseniz bunları. Yoksa yazıp durmanın ne anlamı var ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.