1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Plecările au loc după micul …

"Plecările au loc după micul dejun de luni."

Traducere:The departures are after breakfast on Monday.

April 12, 2014

13 comentarii


IureaAlexandru

O altă variantă ar putea fi:"The departures take place after the breakfast on Monday."


Gaby-ValyA

Va rog cine imi poate explica cand se foloseste si cand nu " the "....nu mai inteleg nimic....


Dorin27

Perfect de acord Nadia! Aici nu vorbim de "breakfast" în general! În cazul de fată este vorba de un anume "micul dejun" la care ne referim cu precizie, că va fi luni! Deci trebuie să-l articulăm cu "the"! Duolingo îmi spune că este greșit! Atunci cine naiba mai înțelege ceva?


Gaby-ValyA

An scris " the breakfast " pentru ca este articulat si mi-a day gresit....


eco490478

Nimeni nu ne lumineaza?


Rica757344

am folosit'' the breakfast'' si am ratat.De ce? Luminati ma!


Nadia315508

În engleză, în majoritatea cazurilor, numele de mese (”breakfast”, ”lunch”, ”dinner”) se folosesc nearticulate. We eat lunch. / We have lunch. Se folosește ”the” doar dacă ne referim la o anumită masă specială, organizată pentru o ocazie anume.


ValeriuRad1

De ce nu am scris bine


mavtJFAu

Varianta este prima afirmatie, nu se coloreaza varianta dupa glisare ecran


Gabijugi371

Uitați-vă la sugestii. Dați clic pe fiecare cuvînt. Nu au deloc " are " ci doar "have". Te doare capul ce sugestii au.


vasea228000

pidarasi lor


cristi655863

Baaaaa hotariti-va am facut print si la urmatoarea a fost gresit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.