1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "I read him a book."

"I read him a book."

Vertaling:Ik lees hem een boek voor.

April 12, 2014

6 opmerkingen


geertje162083

het is onmogelijk te horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HelenaGies1

Het is wel te horen als het werkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


janvanders17

Je kan het niet horen wat ze zeggen


pim843247

Read wordt constant uitgesproken als "red", terwijl dat toch de v.t. vorm is?


EF6IOh92

The pronounciation uses the past pronounciation of 'read' (rhymes with red) however this sentence is in the present tense. The present pronounciation of 'read' rhymes with reed

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.