1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How much is entry to the zoo…

"How much is entry to the zoo?"

Fordítás:Mennyibe kerül a belépés az állatkertbe?

April 12, 2014

17 hozzászólás


Gizus123

Szerintem a belépődíjat is el kellene fogadni, mert magyarul inkább ezt használjuk, nem?


feketeagi

Az állatkertbe mennyi a belépő... Persze, hogy nem fogadja el -.-


Touwer73

az állatkertbe szóból véletlenül kimaradt az utolsó t...félreütöttem...egy élet repült...máskor ugyanezen meg sem rebben a processzora...


zetorka

Tudja valaki, hogy az entry ele mert nem kell the?


tothcila

Arra gondolok, hogy általános értelemben van és akkor nem kell a "the".


tibonova

Akkor miért nem kell an az entry elé?

Sztornó. Nem belépőről (jegy) hanem belépésről van szó, bizonyára ezért. Ha jól gondolom, akkor cselekvésre utaló főneveknél nem kell névelő. De javítsatok ki, ha tévedek.


GbornSzab

Hogy mondanám: hány bejárat van az állatkertbe? Lehet, hogy így?


jzsuzsi

How many entrances does the zoo have?


TthAndrs689977

How many entrance of the zoo?


johalasz46

Ugyanigy gondoltam, mivel a szótár és a tanultak szerint is entry = belépés, bejárat, bejegyzés, kapu, ajtó...Sok jelentésű szó.


Marcsi75036

Én is ezt írtam és nem fogadta el. Pedig nem egyértelmű.


Kinga48

'Mennyi a belépő az állatkertbe' -ezt is elfogadja


bakaigy

"mennyibe kerül belépni az állatkertbe" miért rossz?


umisu

Mennyiért lehet bemenni az állatkertbe?


Mate.Mate

Mennyiért lehet bemenni az állatkertbe ez mért nem JÓ????


Gbor647476

A jó valaszt nem fogadja el


oliverlevente

Ez a fránya kérdőjel lemaradt. Nem is fogadta el. Ezentúl erre is figyelni kell

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.