1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Children, women and men"

"Children, women and men"

Traducere:Copii, femei și bărbați

April 12, 2014

6 comentarii


laviniabejenariu

Este corect si cu 2de ii?


CarinamariaNegru

Care e diferenta daca scrii femeile dar defapt este femei,iiar daca scrii barbatii dar defapt este barbati


RobiRobert007

ESTE aceeași ca si in limba română , le diferențiază articolul.


Gabriela8923

Am scris corect unde greșesc?


Addia17

E confuz. In nivelul anterior cand am tradus "women and men" drept "femei si barbati" a fost considerata greseala, varianta corecta sustinand articularea cuvintelor. Acum am articulat si e iar gresit. Totusi cum e corect? Eu cred ca in lipsa articolului "the" nu ar trebui articulate cuvintele cand traducem. Nu mai pricep. Cand o varianta e corecta, cand opusul ei.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.
Începe