Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir steigen aus dem Auto."

Çeviri:Biz arabadan iniyoruz.

0
6 ay önce

4 Yorum


MutluTurkk

Cümle sonunda aus eksik değil mi?

0
Cevap ver6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Wir steigen aus dem Auto aus.
Wir steigen aus dem Auto.
Ich steige vom Pferd ab.
Ich steige vom Pferd.
Du steigst aus dem Bus aus.
Du steigst aus dem Bus.
Man kann diesen Teil des trennbaren Verbes weglassen, weil die Präposition vor dem Objekt die gleiche Bewegungsrichtung zeigt.

0
Cevap ver6 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

açıklamaları türkçe yaparmisiniz

1
Cevap ver6 gün önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Edat ve ayrılabilir fiilin bir kısmı aynı yöne doğru bir hareket gösterir. Bu durumda, ayrılabilir fiilin parçasını dışarıda bırakabilirsiniz.

0
Cevap ver18 saat önce