"Wir steigen aus dem Auto."

Çeviri:Biz arabadan iniyoruz.

January 16, 2018

10 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

steigen = girmek, tırmanmak, çıkmak, yükselmek

AUSsteigen = inmek, ayrılmak, caymak

aus FAHRZEUG aussteigen


MutluTurkk

Cümle sonunda aus eksik değil mi?


SteffiBookworm

Wir steigen aus dem Auto aus.
Wir steigen aus dem Auto.
Ich steige vom Pferd ab.
Ich steige vom Pferd.
Du steigst aus dem Bus aus.
Du steigst aus dem Bus.
Man kann diesen Teil des trennbaren Verbes weglassen, weil die Präposition vor dem Objekt die gleiche Bewegungsrichtung zeigt.


MuslumEsma

açıklamaları türkçe yaparmisiniz


SteffiBookworm

Edat ve ayrılabilir fiilin bir kısmı aynı yöne doğru bir hareket gösterir. Bu durumda, ayrılabilir fiilin parçasını dışarıda bırakabilirsiniz.


humetin
  1. Ich steige vom Stuhl auf den Tisch. =

  2. Ich steige in die Badewanne. =


ahatdou

arabadan iniyoruz deyince neden olmuyo dün oluyoda bu gün neden olmuyo


mertGlseve2

Wir steigen aus dem auto aus olacak Wir steigen dem Auto aus ta olabilirr


ahan565983

Wir steigen dem Auto aus mumkun mudur?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.