"WirsteigenausdemAuto."

Çeviri:Biz arabadan iniyoruz.

11 ay önce

6 Yorum


MutluTurkk

Cümle sonunda aus eksik değil mi?

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Wir steigen aus dem Auto aus.
Wir steigen aus dem Auto.
Ich steige vom Pferd ab.
Ich steige vom Pferd.
Du steigst aus dem Bus aus.
Du steigst aus dem Bus.
Man kann diesen Teil des trennbaren Verbes weglassen, weil die Präposition vor dem Objekt die gleiche Bewegungsrichtung zeigt.

10 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

açıklamaları türkçe yaparmisiniz

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Edat ve ayrılabilir fiilin bir kısmı aynı yöne doğru bir hareket gösterir. Bu durumda, ayrılabilir fiilin parçasını dışarıda bırakabilirsiniz.

4 ay önce

humetin

steigen = girmek, tırmanmak, çıkmak, yükselmek

AUSsteigen = inmek, ayrılmak, caymak

aus FAHRZEUG aussteigen

2 ay önce

humetin
  1. Ich steige vom Stuhl auf den Tisch. =

  2. Ich steige in die Badewanne. =

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.