Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She hears us."

Çeviri:O bizi duyar.

-1
4 yıl önce

41 Yorum


Bond68

O bizleri duyar. Başka bir cevap olarak

3
Cevap ver4 yıl önce

CutenOrthern

biz zaten çoğul bizlere gerek yok yani

2
Cevap ver3 yıl önce

KubraKaran

She kizlar icin kullanilmaz mi o seklinde?

3
Cevap ver3 yıl önce

edrian20

Evet dogru

1
Cevap ver2 yıl önce

aytekin06

us=Beni/Bana demek değil mi o beni duyar dedim kabul etmiyor

2
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. sözlükten ya da kelimelerin üzerlerindeki ipuçlarından faydalanmalısınız :)

5
Cevap ver3 yıl önce

sermetavci

Beni/ bana = me olması lazım

1
Cevap ver3 yıl önce

KubraKaran

She biz demek degil ki

2
Cevap ver3 yıl önce

edabasn

O duyar bizi yazdım kabul etmedi :/

2
Cevap ver3 yıl önce

Volkan315282

İngilizcede devrik cümle kabul olmaz turkce yaziyorsun tabi ama cevirisi devrik cumle olmaz

1
Cevap ver1 yıl önce

Burak0668

o bizi duyar

2
Cevap ver2 yıl önce

nisaunal1

dıdıt yanlış dedi bana { bu bir hakaret}

2
Cevap ver2 yıl önce

probe_earth

"Bizi duyuyor."

2
Cevap ver2 yıl önce

zeynepgkme2

Ama ingilizler devrik cümleden anlarlarmı bilmem

2
Cevap ver1 yıl önce

AkayOnur

O bizi dinlerde olamazmiydi

1
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

dinlemekle duymak aynı şey mi?

6
Cevap ver3 yıl önce

OnurYILDIZ3

hayir duymak hear. dinlemek listen. ayni sey degil

6
Cevap ver3 yıl önce

OnurYILDIZ3

hayir olmazdi. listen dinlemek hear duymak.Yani oyle olsaydi she listens us olurdu.

2
Cevap ver3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"She listens us" dememiz, "She listens to us" deriz.

2
Cevap ver3 yıl önce

mercanada

o bizi duyuyor olmaz mı. hearing diye bir şey mi var. duymak fiili şimdiki zamanda da hear olarak kullanılmaz mı?

1
Cevap ver3 yıl önce

ozlemBalaman

Us ne ya :(

1
Cevap ver1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

us "bizi" demek.

1
Cevap ver1 yıl önce

Tuana331585

O bizi duyar olacak arkadaşlar

1
Cevap ver1 yıl önce

zgrMert3

Here ile hear arasında telaffuz farkı var mı?

1
Cevap ver1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Hayır, telaffuz farkı yok.

1
Cevap ver1 yıl önce

EnglishPro342037

Ingilzcesini de soylerseniz kabul ediyor. Dogru yanit, deyip cevirisini de yaziyor. Turkce yapamazsaniz ingilizce de soyleyebilirsiniz :)

1
Cevap ver6 ay önce

EnglishPro342037

Tabi konusmasi acik olanlarda

0
Cevap ver6 ay önce

gozde.ozmen.naz

Bizi hangisi oluyo ya

0
Cevap ver3 yıl önce

sinanbeyaztas

'o duyar bizi' neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

mustafamous

doğru yaptım ama kabul etmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce