"Sheendsherlunchwithafruit."

Fordítás:Gyümölccsel fejezi be az ebédjét.

4 éve

15 hozzászólás


1178681507

Her lunch = ebédet?

4 éve

Huawri

Ebédjét

9 hónapja

NO22emi

'Ebédét' lenne pontosan, jelentettem.

4 éve

greenhu

Csak fel kellett olvasnom, de nagyon hosszú mondat ez neki, és 6 percig kellett ismételgetnem, hogy végre megfelelő mennyiségű szót felismerjen.

4 éve

fantai

nyílván tüzér voltam mert képtelen vagyok a kiejtést megérteni

4 éve

KrisztinaM330896

Gyümölccsel végzi???!!!! Nem inkább fejezi be?

4 éve

AdamLorinc3
AdamLorinc3

Nem szeretem ezeket a mondatokat. Mert bár értelmesen fordítja az ember a gép szinte biztos, hogy talál benne hibát.

4 éve

RichrdSkuc

Gyümölccsel felyezi be az ebédjét. Nem jó?

9 hónapja

Harga
Harga

fejezi nem felyezi

7 hónapja

IstvanMorv

Nem felyezi hanem fejezi. Pontos j-vel.

2 hónapja

TthKlmn

Fejezi be befejezi micsoda különbség!

8 hónapja

Harga
Harga

Gyümölccsel befejezi az ebédjét. ?????????????? Mit jelenthet?

7 hónapja

Rozlia968561

"Az ebédje egy gyümccsel ér véget" miért nem jó?

2 hónapja

Poczok

Miért helytelen, ha azt írom, "befejezi" ahelyett, hogy "fejezi be"??? Jelentésben a világon semmi különbség nincs, csak ok nélkül elvesz egy életet.

4 éve

Kolin761086

Most nagy baj h ekezet nelkul irom b mg

11 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.