Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The girl sleeps near the cat."

Tłumaczenie:Dziewczynka śpi obok kota.

4 lata temu

18 komentarzy


Nika345

A dlaczego nie może być 'nieopodal'?

4 lata temu

radosnysmuteczek

Bo twórcy kursu nie są bogami i nie byli w stanie uwzględnić wszystkich opcji ...Przynajmniej moim zdaniem dlatego. Ja bym np. powiedziała "niedaleko", ale szkoda tracić serduszka, lepiej wybierać najbardziej standardową odpowiedź.

3 lata temu

olasz757

Uwzglednia niedaleko :-p

3 lata temu

Skibol

"niedaleko" jest poprawne

3 lata temu

Kamil139445

Zgadzam sie z Toba .. niedaleko obok blisko

8 miesięcy temu

Kamilsarna1

Bo near znaczy blisko

1 rok temu

pogun

Bardzo dziekuje za wyjasnienie.

4 lata temu

NataliaNatka04

Ejj... napisałam dziewczynka spi w poblizu kota. I mi nie zaliczylo. Czemuu

1 rok temu

JagodaRosa1

Dziewczynka czy dziewczyna? Jak kto napisał?

3 lata temu

Agata810346

Ja napisałam "Dziewczyna"

2 lata temu

PawelGorcz1

ja napisałam dziewczyna

8 miesięcy temu

PawelGorcz1

ja napisałam dziewczyna

8 miesięcy temu

RadekKrochmal

dziewczyna śpi blisko kota - inne tłumaczenie - Dziewczyna śpi blisko kota. (hmmhm)

1 rok temu

Kotka214

Near - nznaczy blisko. A obok - Next to

8 miesięcy temu

wlodek386289

Tak wlasnie jest

2 tygodnie temu

DawidCh1

Next to obok a near to niedaleko

5 miesięcy temu

GRETA484644

Czemu nie zalicza " Dziewczynka śpi obok KOTKA" Jest wtedy napisane że jest literówka i ma być KOTA

1 rok temu

Rabit180103

Może dlatego, że kotek to kitty, a kot to cat.

9 miesięcy temu

Powiązane dyskusje