1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The cats' night"

"The cats' night"

Fordítás:A macskák éjszakája

January 18, 2018

26 hozzászólás


Dratesz

A "The cat's night" azt jelenti, hogy "A macska éjszakája.". Ezt azért fogadja el és veszi csak elírásnak, mert kiejtésben nem különbözik a "The cats' night" mondattól, ami azt jelenti, hogy a "A macskák éjszakája". Tehát a szabályos többesszámú főnévhez nem kell kitenni a birtokos 's ragot, csak a hiányjelet a szó után.

March 20, 2018

attilla...

nem fogadja el..

June 11, 2019

Btimea1

nem fogadja el továbbra sem, pedig hallás után nem lehet eldönteni, hogy cat's vagy cats'..... és a legszebb,hogy jelenteni sem lehet.

September 29, 2019

KeaKorpona

A macska ejszakaja nem lehet?

December 24, 2018

Szabarine

az aposztróf nincs az opciók között csak egy külön kockában de úgy mg nem fogadja el ! super oldjátok meg ha tudjátok ha-ha

September 16, 2019

JudithKiwi1

cat's or cat's - both are correct

January 18, 2018

JudithKiwi1

From listening to it

January 18, 2018

Katalin5246

Megirtam a kért helyes választ, de annak ellenére sem értem, miért árválkodik az a aposztróf a =cats'= és a két aposztróf =night" fölött?

March 7, 2018

Mr.Crazy

A cats' utáni aposztróf a birtoklást jelzi, hogy a macskáké az éjszaka, vagy a tej, vagy a játék stb.
A night" után pedig csak simán idézőjel van, mert ha megnézed a mondat idézőjelek közé van téve.

July 22, 2018

enano001

Akkor pusztán a kiejtés alapján hogy dönthető el melyik ? cat's or cats' az elsőt nekem nem fogadta el...

July 23, 2018

Mr.Crazy

Ebből az önálló mondatból sehogy.
Az adott szituációból, vagy további szövegkörnyezetből, lehet csak megítélni, hogy egyes vagy többes számról van-e szó.
Nekem elfogadta gyakorláskor mindkét verziót.

July 23, 2018

enano001

upsz, bocsi... lemaradt nálam az aposztrof

July 23, 2018

SacaaPowa

Az miért nem jó, hogy: "A macskák estéje"

January 27, 2019

Pter70309

Nincs megoldás.

April 19, 2019

Pter70309

megvan végre The cats' ' night

April 19, 2019

KovcsJzsef15

Nincs megoldás, mert a " ' " aposztrof nincs az opciók között....

April 20, 2019

RelakS2

Ezt most néztem én is... Azt elfogadja, hogy [The][cats][night], bár az mást jelent :D (angolul meg is van aszondva)

May 29, 2019

Pter70309

Nos nállam ott volt.

April 21, 2019

MajorJnos

Where is the signal "'"?

June 1, 2019

Dramuth

Gondolom ez a szimpla felső macskakörmös megoldás is szabályokon alapul. Csak sejtéseim voltak róla mi a jelentése, de később belezavarodtam. Jól haladtam a tanulással de sajnos elakadtam ennél a leckénél mert a leírásokban nem találtam szabályokat róla..

August 29, 2019

RelakS2

Rég volt már, de valahogy így emlékszem:

cat - macska

cats - macskák

cat's - a macska valamije

cats' - a macskák valamije

A macska rúgná meg, hogy egy sortörésért két sortörést kell beírni :D És persze így meg két sortörésként jelenik meg... ez is bolond fórum motor, mint az Indexen

September 2, 2019

Mr.Zozo

Próbáld ki. Sor végén 2 szóköz + 1 sortörés.
Valóban bolond, de így legalább működik.
:)

September 3, 2019

RelakS2

Két szóköz + egy sortörés?
Tényleg XD ez nagyon kész. Köszönöm!

September 3, 2019

Dramuth

köszi :)

September 4, 2019

Katalin5246

Nem inkább" the cat's night", mivel a macskák éjszakájáról van szó?

March 7, 2018

Mr.Zozo

The cat's night = A macska éjszakája
The cats' night = A macskák éjszakája

June 12, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.