1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bu hangi çocuk?"

"Bu hangi çocuk?"

Çeviri:Welches Kind ist es?

January 19, 2018

3 Yorum


ziya1243

Biri açıklaya bilr mi


SteffiBookworm

Welches Kind?

Welches Kind ist es?
Wenn man ein bestimmtes Kind unter vielen sucht. Beispiel: Meine Tochter ist auch in der Gruppe? - Ach, ja? Welches Kind ist es?

Welches Kind ist das?
Wenn ein Kind aus einer Gruppe auffällt und man mehr über es wissen möchte? Beispiel: Das Kind mit der blauen Mütze singt sehr schön, welches Kind ist das? - Das ist ihre Tochter.


MustafaAyd63615

Das ile es aynı şey mi? Das=bu, es= o . İşaret zamirlerinin hepsinin ayrı anlamı vardır. Bu, şu, o. Bu yakındakini göstermek için, şu biraz uzaktakini, o da daha uzaktakini göstermek için kullanılır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.