"Youappearsad."

Fordítás:Szomorúnak látszol.

4 éve

16 hozzászólás


bence86

Ez igen....

4 éve

happydaddy62

Vagy: szumorúnak látszol.......!- a you te és ti a jelentése, most miből látszik hogy ez te vagy ti?

3 éve

-123456790-

Megjelenik, feltűnik jelenik meg a megoldásnál. Hogy lesz ebből látszol? Ha szókapcsolat, akkor meg fel kellene tüntetni...

3 éve

Bogoj
Bogoj

ez azért durva...

4 éve

oregkvinto

igazad van!!!

4 éve

Scheril1

Szomorúnak tűnsz! Ezt is elfogadta! Kezdő vagyok, de eddigi ismereteim alapján az angol sok kifejezést egy szóval használ! Jó ez a program, de nem tudja az összes magyar kifejezést a szavak alá írni! :)

4 éve

Bekez

Elszomorodtál?

4 éve

ray0917
ray0917

A somorúnak tűnsz lenne a gyakrabban használt kifejezés ami így néz ki angolul "you seems sad" de a példában szereplő mondat szerkezet igényesebb körökben előforduló kifejezés

2 éve

MaggieDek

Szomorunak latszol

1 éve

oregkvinto

lerí hogy szomorú vagy! ezt írtam, tudom hogy egy csomó kifejezés nincs benne, de a megfejtés sem tartalmazza hogy látszol!!! ha meg egy állandó szókapcsolat akkor valahogy jelezni kéne!!!

4 éve

Timi584

Ez nem You look sad lenne?

3 éve

KollerMisi

de az is jó lenne. mármint a saját fordításom szerint.

2 éve

happydaddy62

A szomorúnak látszotok.- nem leher?

3 éve

kmnysepr

Ezt úgy ahogy van ki kellene venni,mert fél órája nem tudok tovább haladni!már többször csináltam végig de ezt a mondatot mindig vissza dobja!!!

2 éve

mik.del

Szomorúnak tűnsz, nekem sokkal jobban tetszik!

2 éve

Revand
Revand

Ráadásul a helyes megoldás szerintük Szomorúnak látszol. Máskor a kis kezdőbetűt szó nélkül elfogadják. Tanuljank már meg magyarul!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.