Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We are women."

Traducere:Noi suntem femei.

acum 4 ani

24 de comentarii


CristianadSTAR

poate merg ambele variante !!!

acum 3 ani

antonia481634

În care sens ambele ???

acum 2 ani

Lore_Lory11

Eu stiam ca we are wemen se traduce noi suntem femei nu suntem femei

acum 3 ani

Laryssa795762

poti sa le folosesti pe amandoua ca are acelasi inteles

acum 3 ani

AlexaGabri9

Da,păi eu am scris "We are women"

acum 2 ani

moniqueb2015

women e la singular femeie

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Singular: woman = femeie
Plural: women = femei

acum 3 ani

moniqueb2015

thanks

acum 3 ani

alina818108

Nu e adevarat. La singular e Woman

acum 2 ani

George320147

Esti prost :)

cu 8 luni în urmă

andreea948737

Amandoua sunt corecte !

acum 3 ani

antonia481634

E super jocul ăsta acum eu la şcoală sînt întradevăr cea mai bravo la engleză

acum 2 ani

antonia481634

Clas

acum 2 ani

antonia481634

Oricum îmi dădiam eu seama că e ARE

acum 2 ani

v.a1

Cind se foloseste am,is si are?

acum 3 ani

Stoianovic2

I am =Eu sunt Am =sunt You are=Tu esti Are=esti She/he is=ea/ el este Is =este

acum 3 ani

GeorgeCris91018

Mersi

acum 2 ani

corina651447

Gresit

acum 2 ani

AleAlessia2912

Chair esti varza pa engleza.

acum 2 ani

cojocarudi

E ok

acum 1 an

MAILATDENY

Ok n-am reusit

cu 9 luni în urmă

MAILATDENY

Nu am reusit la aceasta propozitie

cu 9 luni în urmă

Alexandra677271
cu 1 lună în urmă

Cristina691189

Amandoua sunt corecte!

acum 1 săptămână