1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We are women."

"We are women."

Traducere:Noi suntem femei.

April 13, 2014

24 de comentarii


CristianadSTAR

poate merg ambele variante !!!


antonia481634

În care sens ambele ???


Lore_Lory11

Eu stiam ca we are wemen se traduce noi suntem femei nu suntem femei


Laryssa795762

poti sa le folosesti pe amandoua ca are acelasi inteles


AlexaGbr9

Da,păi eu am scris "We are women"


moniqueb2015

women e la singular femeie


fantomitzah

Singular: woman = femeie
Plural: women = femei


[utilizator dezactivat]

    Nu e adevarat. La singular e Woman


andreea948737

    Amandoua sunt corecte !


antonia481634

    E super jocul ăsta acum eu la şcoală sînt întradevăr cea mai bravo la engleză


antonia481634

    Oricum îmi dădiam eu seama că e ARE


v.a1

    Cind se foloseste am,is si are?


Stoianovic2

    I am =Eu sunt Am =sunt You are=Tu esti Are=esti She/he is=ea/ el este Is =este


AleAlessia2912

    Chair esti varza pa engleza.


MAILATDENY

    Nu am reusit la aceasta propozitie


Cristina691189

    Amandoua sunt corecte!

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.