1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A sandwich"

"A sandwich"

Çeviri:Bir sandviç

April 13, 2014

12 Yorum


zeynepfabulous

A sandwich ayni zamanda sadece sandwich anlamina da gelebilir cunku sandwiches birden fazla demek yani burda sadece sandwich yaparsaniz da gecmeniz gerekirdi


brahimYamu2

bir sandviç deim kabul etmedi,ne yazmamı istiyor acaba


linda366970

İki harf veya iki harften fazla yanlış. Yazımın varsa kabul etmiyor


NildaAYDIN

Oukunusunu istiyor


MEHMETAL291886

1 S A N D İ V İ Ç Yazdım kabul etmedi


Aleph786353

Sandiviç değil dbdbdjsj Sandviç


Aleph786353

Okurken sandiviç dersin


Turansenyer

A sandwich kelimesini a so much olarak dinliyorsun (e sendviiç olarak duymamız gerekmezmiydi)


Muslim07_07

Bak yeminle kadinin kendi sesini dinletdim ses yazisina..yanlis verdi


Elif435364

Sandviç sadece bir sandvinç anlamina da gelir. Geçmemiz gerekiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.