1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A sandwich"

"A sandwich"

Çeviri:Bir sandviç

April 13, 2014

39 Yorum


zeynepfabulous

A sandwich ayni zamanda sadece sandwich anlamina da gelebilir cunku sandwiches birden fazla demek yani burda sadece sandwich yaparsaniz da gecmeniz gerekirdi


brahimYamu2

bir sandviç deim kabul etmedi,ne yazmamı istiyor acaba


linda366970

İki harf veya iki harften fazla yanlış. Yazımın varsa kabul etmiyor


jungkook520552

20 defa okudum kabul etmiyordu çok saçma


Dilara704214

Bir sandviç yazdığina eminmisin


Dilara704214

Ayyyy bende army im biasımda V ne alaka bilmiyom jsjshsjsiasj


MERYEM207

Bende armyim her yerdeyiz


Gamze333

Knk a sandviç diye oku kabul eder


MERYEM207

Kim nasıl okuyorsa onun gibi okuman lazım sanırım kiz da o kız gibi ayıda ayı gibi saçma birşey anlayacağın


MEHMETAL291886

1 S A N D İ V İ Ç Yazdım kabul etmedi


bingibongi

Sandiviç değil dbdbdjsj Sandviç


MehmetAliBey7733

Bu yine iyi, Sandaviç diyenler var :D


BertuGunduz

1 S A N D İ V İ Ç ne ❤❤


[aktif olmayan kullanıcı]

    A= yazıyla bir one= sayıyla bir


Ftmclsk

    Sandviç dedim kabul etmiyo illa bir sandviç mi dememiz lazım bence saçma


layda9999

    Bir sandviç de sandviç aynı şey ben orada 2 sandviç yazmadım sonuçta


Gl1u2W

    Bire bir doğru yazdım kabul edilmedı ya bir canım gitti ama


Hatice4329

    Doğru söylüyorum ama yanlış diyooo


didemsakin

    Srn yanlıs yazmıssındır


Gamze333

    Knks a sandviç dersen olur


CanAZERBAYCAN

    A -1 demektir A sandwich -bir sandiviç


smoke728871

    Cevap: bir sandwiç


MelikeEren13

    O kadar okuyorum her türlüsünü dedim ama hala kabul etmiyo saka gibi


newcolette

    Bunu hiç sevmedim bu çok kötü bununla hiç bir şey basılmıyor


Sid236815

    Milcekde olmasaz vız vız eliyib bas agrıdırsız


ULYAETNKAY

    Bu konu hakkında konuşmıcam


ENESBURA889648

    Elmaya derken an dedik sandviçe a diyoruz


mahmutak1

    Bir saatir okuyorum olmuyor


mahmutak1

    Bir saatir okuyorum olmuyo


mahmutak1

    Bir saatir okuyorum olmuyo


Sevilnar4

    A sandwich diyom olmadı diye


IrfanBalc2

    Az önce a sandwich sadece sandviç anlamına gelirken şimdi nite bir sandvic oluyor


Hasan505000

    Ayni telaffuzu bazen kabul ediyor bazen etmiyor.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.