1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He offers wine."

"He offers wine."

Çeviri:O şarap teklif eder.

April 13, 2014

24 Yorum


sawashian

“Sunmak͵ İkram etmek͵ Teklif etmek aynı anlama gelen kelimeler ama “Önermek“ aynı anlama gelmez.

Örneğin:

Ben sunar͵ ikram eder veya teklif ederim ve ödemeyi kendim yaparım ama ben öneri yaparsam o zaman ödemeyi sende yapabilirsin. Önermek͵ tavsiye etmek kelimesine çok daha yakın.


A.Zekeriya1453

o şarabı teklif eder dedim kabul etmedi :(


incikin_

"He offers the wine." demiş olurduk. Belli bir şaraptan bahsetseydik doğru kabul edilirdi.

• He offers wine. (=Şarap teklif eder.)
• He offers the wine. (=Şara teklif eder.)


merYahyaKu

O şarabı önerir


SabineBergmann1

= he offers the wine


awezwelley

"O şarap tavsiye eder" why wrong this


incikin_

Bu cümlenin İngilizcesi "He recommends wine." olurdu. (Önermek/tavsiye etmek anlamında.)


WisdomPass

O şarabı önerir neden olmuyor ? He offers to wine demediği için mi ?


erdalbesoluk

o şarap verir niye olmadı ki biz bu kelimeyi burdn öğreniyoruz sonuçta üstüne gelince vermek anlamıda çıkıyo ooo


incikin_

Benim bu iki kelimeden anladığım:
"give" derseniz şarabı kadehe doldurup size verir;
"Offer" derseniz "içer misin?" diye sorar/teklif eder.


gamzedemir5

Burada şarap teklif eder yazıyor. Bana önerir doğru dedi!!


ilkeraksoy

Teklif etmek ve önermek Türkçe'de aynı anlama geliyor zaten.


abkurtlu

o sarap onerdi. niye olmuyor ayni sey degilmi


ilkeraksoy

Geçmiş zaman değil çünkü. Önerdi değil önerir olacak.


Osman273170

Avrupada büyük süpermarketlerde değerlendirme için şarap degustation standları kuruluyor . Üretici yada marka sahibi ürününü bu standlarda müşterilere "sunuyor" veya tadına bakılmasını "teklif ediyor" offers clients


burakkdogann

'Offer' ısmarlamak anlamına da geliyor muydu?


oguzhanarici

o şarap sunar. neden olmasın ki


usta947412

Bu a bira ikram eder sunlari da ekleyin bole sorulara


Aytl109978

O şarap ikram eder neden yanlış


Rabia181384

O şarap teklifi yapar olmalıydı bence

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.