1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He offers wine."

"He offers wine."

Çeviri:O şarap teklif eder.

April 13, 2014

64 Yorum


MehmetKoca135654

Why she can't offer wine.


Gndoan7

Utanmazlar, bir kaç soru önce de ikram etmek anlaminda kullanmişlardi. Hangi kelimenin, bu kadar kisa bir cümlede hangi anlamini kastettiğini nereden tahmin edeceğiz? Bence bu programın ciddi eksikleri var. Az bilenleri sürekli olarak bildiklerinden de şüphe etmeye zorluyor


sawashian

“Sunmak͵ İkram etmek͵ Teklif etmek aynı anlama gelen kelimeler ama “Önermek“ aynı anlama gelmez.

Örneğin:

Ben sunar͵ ikram eder veya teklif ederim ve ödemeyi kendim yaparım ama ben öneri yaparsam o zaman ödemeyi sende yapabilirsin. Önermek͵ tavsiye etmek kelimesine çok daha yakın.


A.Zekeriya1453

o şarabı teklif eder dedim kabul etmedi :(


incikin_

"He offers the wine." demiş olurduk. Belli bir şaraptan bahsetseydik doğru kabul edilirdi.

• He offers wine. (=Şarap teklif eder.)
• He offers the wine. (=Şara teklif eder.)


lousiepenny00

Ben az turkce biliyo sen dedin gibi dedi ben kendi dilimde, doru dedi bana,anlamadi ben


merYahyaKu

O şarabı önerir


SabineBergmann1

= he offers the wine


erdalbesoluk

o şarap verir niye olmadı ki biz bu kelimeyi burdn öğreniyoruz sonuçta üstüne gelince vermek anlamıda çıkıyo ooo


incikin_

Benim bu iki kelimeden anladığım:
"give" derseniz şarabı kadehe doldurup size verir;
"Offer" derseniz "içer misin?" diye sorar/teklif eder.


awezwelley

"O şarap tavsiye eder" why wrong this


incikin_

Bu cümlenin İngilizcesi "He recommends wine." olurdu. (Önermek/tavsiye etmek anlamında.)


tsinaip

Tesekkur ederim ogrenmis oldum.


WisdomPass

O şarabı önerir neden olmuyor ? He offers to wine demediği için mi ?


gamzedemir5

Burada şarap teklif eder yazıyor. Bana önerir doğru dedi!!


ilkeraksoy

Teklif etmek ve önermek Türkçe'de aynı anlama geliyor zaten.


abkurtlu

o sarap onerdi. niye olmuyor ayni sey degilmi


ilkeraksoy

Geçmiş zaman değil çünkü. Önerdi değil önerir olacak.


Osman273170

Avrupada büyük süpermarketlerde değerlendirme için şarap degustation standları kuruluyor . Üretici yada marka sahibi ürününü bu standlarda müşterilere "sunuyor" veya tadına bakılmasını "teklif ediyor" offers clients


burakkdogann

'Offer' ısmarlamak anlamına da geliyor muydu?


oguzhanarici

o şarap sunar. neden olmasın ki


usta947412

Bu a bira ikram eder sunlari da ekleyin bole sorulara


Aytl109978

O şarap ikram eder neden yanlış


Rabia181384

O şarap teklifi yapar olmalıydı bence


lyldrm

Neden -şarap ikram eder -olmuyor acaba?


muratsudemir

Yıldız ve ay her zaman gökte olacak. Saf şaraptan iyiyi sanma bulacak. Şarap satan insana ben çok şaşarım, Satıp, ondan güzel bir ❤❤❤ mı alacak? HAYYAM


Fatih884305

Ne şarapmış be duolingo


iskender09

Neden he offers the wine olmuyor??


mizinamo

Şarabı değil, şarap yazıldı.


maintainer

şarap teklif ediyor daha doğru değil mi?


MehmetKoca135654

Why she can't offer wine.


corvina68

Offer'ın bir diğer anlamı da SUNMAK yani eski dilde ''İKRAM ETMEK''


serdaro81

Yok o kadar "ikram etmek" eski dil mi?


nurettin.gunsili

o şarap sunar- sunmak burada olur bence


BlueSky468076

ARİF KUTLU O şaüap önerDİ. Dikkat edin. Su şekilde olmaz. Çünkü geçmiş zaman kullanıyorsun.


Magenon

O şarap önerir olacak öyle yapın


incikin_

Uygulama kabul ediyor mu? Bence "offer" için "önermek" demek pek mümkün değil.
"Recommend": önermek/tavsiye etmek;
"Offer" ise ikram etmek/teklif etmek.

İki örnek düşünsek:

1. İki kişi restoranda yemek yiyor. Garson yanlarına geliyor:

GARSON: "What would you like to drink?" (=Ne içmek istersiniz?)
MÜŞTERİ: "What do you recommend?" (=Ne tavsiye edersiniz?)
GARSON: "I recommend wine." (=Ben şarap tavsiye ederim.)

2. Birileri misafirlikte. Ev sahibi onlara bir şeyler ikram edecek:

EV SAHİBİ: Can I offer you some wine? (= Size biraz şarap ikram edebilir miyim?)
MİSAFİR: Yes, please. / No, thanks.

Eve döndüklerinde başkası soruyor. Eee ne yediniz içtiniz?
They offered us wine. (=Bize şarap ikram ettiler.)


Magenon

Teşekkür ederim açıklamanız için


prenses04kh

Arkadaşlar bununlada ilgili birşey diğeçeyim fakat şimdi birşey soracağım hatta bir şey isteyeceğim benim şu an 6 yada 7 arkadaşım var eğer benim arkadaşım olmak isterseniz kim olduğumu biliyorsunuz.

Şimdi konu ile ilgili konuşalım bende inci gibi düşünüyorum yani çok anlamsız bence.♡☆


Velikaraki

offer teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı teklif etmek Tom'un ne teklif etmek zorunda olduğuna bakalım. - Let's see what Tom has to offer. Sana bir iş teklif etmek istiyorum. - I'd like to offer you a job. {f} sunmak Pozisyonu sana sunmak istiyorum. - I would like to offer you the position. Yardımımı sunmak için aradım. - I called to offer my assistance. teklif Onun böyle güzel bir teklifi reddetmesine şaşırdım. - I am surprised that she refused such a good offer. Onun teklifini reddetti. - She refused his offer. takdim {i} arz Onun şirketi halka arz hisse sattığında Tom milyarder oldu. - Tom became a billionaire when his company sold shares in an initial public offering. {i} öneri Öneri geri çevrilemeyecek kadar çok iyidir. - The offer is too good to be turned down. Uzun lafın kısası, önerini kabul edemeyiz. - To make a long story short, we cannot accept your offer. teklif vermek Size özel bir teklif vermek için buradayım. - I'm here to give you a special offer. önermek Bazen yardımı kabul etmek onu önermekten daha zordur. - Sometimes, accepting help is harder than offering it. Sana işini geri önermek istiyorum. - I'd like to offer you your job back. {i} sunum {i} adak sağlamak peşkeş beğeniye sunmak savaş açmak (Ticaret) satış (Ticaret) satışa arz beğenisine sunmak (Ticaret) oferto (Ticaret) ❤❤❤ teklifi (Ticaret) piyasaya sunma sunma O kadar mutluydum ki teşekkürlerimi sunmayı unuttum. - I was so happy that I forgot to offer my thanks. Bir öneri sunmak istiyorum. - I'd like to offer a proposal. {f} sun Paul, yeni bir plan sundu. - Paul offered a new plan. Tom şirketin sunduğu erken emeklilik paketini aldı. - Tom took the early retirement package the company offered. fiyat teklifi {i} satışa çıkarma {f} arzetmek {f} bildirmek {f} açmak (savaş) {f} vermek Onların teklifini kabul edip etmeyeceğimize karar vermek için üç saatimiz var. - We have three hours to decide whether we're going to accept their offer. Size özel bir teklif vermek için buradayım. - I'm here to give you a special offer. {i} fiyat Biz rekabetçi fiyatlandırma öneriyoruz. - We offer competitive pricing. Biz, mevcut koşullar altında daha fazla fiyat indirimi teklif edemeyiz. - We cannot offer a further price reduction under the current circumstances. takdim/teklif {i} bağış {f} ortaya çıkmak {f} ikram etmek gözükmek meydana çıkmak görünmek offer resistance karşı koymak offer for sale satılığa çıkarmak sunm O kadar mutluydum ki teşekkürlerimi sunmayı unuttum. - I was so happy that I forgot to offer my thanks. Tom'un tavernası da bir teslimat hizmeti sunmaya başladığından beri taverna telefon görüşmeleriyle dolup taşıyor. - Since Tom's Tavern has started offering a delivery service too, it has been flooded with phone calls. {f} teklif et Evi ona 300,000 dolara satmayı teklif ettik. - We offered him the house for $300,000. Tom ona teklif ettiğimiz rüşveti kabul etmek için isteksiz görünüyor. - Tom seems to be unwilling to accept the bribe we're offering him. offer battle savaş açmak {f} adamak {f} sunmak, takdim etmek, arzetmek iste/sun/teklif et sunu Birçok yazılım şirketi, işlevselliği sınırlı olsa da, ürünlerinin ücretsiz versiyonlarını sunuyorlar. - Many software companies offer free versions of their products, albeit with limited functionality. Sana bir seçenek sunuyorum. - I'm offering you a choice. teklif sunmak gösterme


Ekrem492205

Ismarlamayacağım şeyleri yazmak kötü


Yunus760618

başka birşey taklif etse şaşarddım


alierenbey1

Şarap teklif etmez yapaydınız ya şarap bira içki bune tam bir görgüsüzsünüz


Nevrasteni

Sarap vermek ister de olmaz mi aslinda?


veestrom

Dogrusu şu; o ateş ikram eder.


veestrom

O senin yanmanı ister.


MajorHealing

Sadece müsloşlara haram


akifalperenfatih

Bize sarapin iyi birsey oldugunu gostermeye calisiyor ama biz icmeyiz


iitenbilen

ALLAH ickiyi haram kildi. Zararlari ortada. Pisligi onumuze getirmeyin durmadan


MajorHealing

Arap tanrısının doğruları sadece o mitolojiye inanan insanları bağlar. Laga luga yapma yani, keko.


iitenbilen

ickinin zararlari faydasindan çoktur. icki reklami yapmak dahi ulkemizde yasaktır. alkollu arac kullanirken hem kendinize hem baskasina zarar verebilirsiniz alkollu icecekler akli giderir .icki içmenin savunulacak bir tarafi yok. Ornek alinacak tarafi da yok icki haram kapiş?


Gke166563

Haram diyen mi var


maintainer

acıdım lingot verdim


Gke166563

Bende acıdım açtım bi Nazo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.