Duolingo es la forma más popular de aprender idiomas en el mundo. ¡Mejor aún es 100% gratis!

"No había podido hacerlo."

Traducción:No havia pogut fer-ho.

0
Hace 6 meses

2 comentarios


simsegurap
simsegurap

Crec que en tots els casos de verb seguit de pronom l'audio emmudeix les erres incorrectament. Hauríeu de corregir-ho.

0
RespondeHace 6 meses

Oceanotti
Oceanotti

Jo aquí ho sento bé. En tot cas, això depèn del sintetizador de veu i no ho poden tocar ara. Potser quan fem una propera versió de l’arbre.

0
RespondeHace 6 meses