Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They talk about the green ducks."

Çeviri:Onlar yeşil ördeklerden bahsederler.

4 yıl önce

12 Yorum


semudu

onlar yeşil ördeklerden konuşurlar ya da yeşil ördekler hakkında konuşurlar kullanımı da doğru sayılmalı.

3 yıl önce

corvina68

Bahsetmek ile söz etmek eş anlamlıdır(talk about..)

4 yıl önce

talihsiz

"Yeşil ördeklerin" olarak çevrilmesi gerekmez mi

4 yıl önce

ismail912039

Gerçek çevirisi şudur "onlar yeşil ördekler hakkında konuşurlar"

4 ay önce

Sude_Arslan

(ler )eki yok diye komple yanlış sayıyor

7 ay önce

BeratEmin10

aynen ne biçim iş bu ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 ay önce

-Raaki
-Raaki

Onlar yeşil ördek hakkında konuşur. Doğru değil mi?

3 ay önce

ahmetfaruk23

Bahsederler değil mi

4 yıl önce

ahmetfaruk23

Genis zaman olmasi gerek miyor mu

4 yıl önce

unsalcibram

Geniş zaman zaten

4 yıl önce

AkayOnur

Yeşil ördeklerin olması lazım bence

4 yıl önce

fevzi892693

Yeşil ördek gibi , daldım göllere, ne sen beni unut nede ben seni.

2 yıl önce