Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Zapiš si své datum narození."

Překlad:Write down your date of birth.

před 7 měsíci

5 komentářů


PavelTomek1

proč your a ne my

před 7 měsíci

igamenir
igamenir

Protože rozkazovací způsob "zapiš" je v druhé sobě a proto "své" má ve větě význam "tvé".

před 7 měsíci

JiNeern

Protože TY si zapiš…

před 5 měsíci

jardanovk
jardanovk

Note your date of birth?

před 5 měsíci

Maky537531

Jak by bylo: zapis si dolu sve datum narozeni?

před 4 měsíci