"A gyerekek"

Fordítás:The children

4 éve

28 hozzászólás


steveweider84

Child = gyerek, Children = gyerekek. Nincs "s", ha nem tévedek. (Bár nem olyan régen kezdtem el az angolt tanulni)

3 éve

Beacska2005

Nem tévedsz .

3 éve

KingaNagy2005

IGY VAN

3 éve

Zitu2

Nekem azt írta hejes megoldásnak hogy"The kids"

2 éve

bpeti06

the kids

3 éve

AndrsGykr

The Kids on the Block :-) mi ?

2 éve

VillamTibi

Az a "kölykök"

11 hónapja

JgerAndrea

Pedig jó

2 éve

Orsy192596

Igen

2 éve

MarkLehoczki

the kids is jó gyerekeknek nem?

4 éve

NightmareHUN

jó kéne legyen

4 éve

lessi3

De nem az

4 éve

VillamTibi

Az a "kölykök". A Children pedig a gyerekek.

11 hónapja

flexsnake

Az kölykök

3 éve

KatikaBaku

Ja......

3 éve

hajduniki2007

De.

3 éve

bpeti06

de

3 éve

LnrtZoltn

Érdekes, én "children"-t írtam, de nem volt jó.... Már utálom....

3 éve

AndrsGykr

Rendhagyó fõnévi Többesszám sok van ilyen mint .....

2 éve

CsabiPszto

Az kölyök :)

4 éve

2014Steve001

The "childrens" "s" a többes szám miatt!!!

4 éve

flexsnake

Children már többes szám.

3 éve

vivien874872

A helyes tobbes szam a " children "

2 éve

VillamTibi

Child a gyerek, Children a gyerekek.

11 hónapja

Dorka275386

Balfék

1 éve

lessi3

Az jó magába hogybchildren észkombájn

4 éve

erikavarko

De nem a többes szám az s?

4 éve

edinan1995

Nem

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.